Är intresset helt dött?

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Satte ut min dt -04 på blocket för över en månad sen... till ett mycket bra pris desutom, och inte en ända har hört av sig!
Priset sänktes efter några veckor men dock lika dött! :va

Är det lite ute med 125:a nu eller blir det alltid så här dött när vi går mot vinter?

Ganska surt när man tror att man sitter på en relativt lättsåld hoj och så blir det stendött när man lagt ut den... :huvet

Mvh Erik.

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Tror de är rätt dött såhär på hösten...jag satte ut lillebrossans cross häromdan...och de är ingen som har hört av sig...(förutom en då, han undrade hur svinglagret var på den)

Solid snake

Guest
zpeppy skrev:
Tror de är rätt dött såhär på hösten...jag satte ut lillebrossans cross häromdan...och de är ingen som har hört av sig...(förutom en då, han undrade hur svinglagret var på den)
Undrade hur lagret var? :va

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Solid snake skrev:
Undrade hur lagret var? :va
Japp om de var bra...hehe...

Jag svarade att motorn är i grymmt bra skick....=) Men jag kan inte känna nått glapp i svingen så de är nog inte dåligt...

Solid snake

Guest
zpeppy skrev:
Japp om de var bra...hehe...

Jag svarade att motorn är i grymmt bra skick....=) Men jag kan inte känna nått glapp i svingen så de är nog inte dåligt...
Han var oseriös, skit i honom.

Jävla lirare det.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
det är yvärr bara moppar man kan sälja året runt (kanske bilar också). när det gäller 125:eek:r så kan det bero på att man inte kan körkort på vinter, och för övriga hojar så är det nog att de flesta inte kör på vintern.

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Jo de är inte så många som tänker på att köpa 125:a på hösten förutom sånna som jag :hihi men annars är de ganska dött ju, har en kompis som hade sin liggandes på blocket i över en månad nästan innan nån hörde av sej till honom! :rolleyes:

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
kommit upp en hel del "klaga-trådar" om folk som inte får sina hojar sålda... det är just därför jag köpte hoj på hösten :yoparty.

Om du absolut måste få den såld innan vintern får du bra allt stå ut med ett lägre pris för att få hojen såld....

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
mini-knutten skrev:
kommit upp en hel del "klaga-trådar" om folk som inte får sina hojar sålda... det är just därför jag köpte hoj på hösten :yoparty.

Om du absolut måste få den såld innan vintern får du bra allt stå ut med ett lägre pris för att få hojen såld....

Håller faktiskt med. Det är nu man ska köpa efter som Lagen om tillgång och efter frågan säger att det är billigast nu :banana

GreenLime

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
KTM Adventure 640
Ja det ska då vara omöjligt att sälja hoj på hösten.
Haft min hoj ute för länge... Nån som vill ha :hihi
Man får väl väl längta till våren. Då kanske man kan få den såld. Under tiden kan jag ju skryta med att jag har TVÅ :yoparty stycken motorcyklar.

Edit:stavfel

Last edited:

Speedsoda

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2005
Hoj
Nattsvart Racing Devil, förklädd cross.
Försöker få min RD såld så att jag kan köpa en ny hoj så fort som möjligt... Men RD-intresset är rätt tvärdött :tomten , det var en som mejlade om att hon kanske eventuellt skulle bli intresserad om ett tag om den inte var såld när hon hade bestämt sig och fått ihop tillräckligt med pengar för att skaffa ett körkort. :fatta!

Kawasaki/Nils

Gammal nybörjare
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Z 650 SR -81
überjahn skrev:
Satte ut min dt -04 på blocket för över en månad sen... till ett mycket bra pris desutom, och inte en ända har hört av sig!
Priset sänktes efter några veckor men dock lika dött! :va

Är det lite ute med 125:a nu eller blir det alltid så här dött när vi går mot vinter?

Ganska surt när man tror att man sitter på en relativt lättsåld hoj och så blir det stendött när man lagt ut den... :huvet

Mvh Erik.

Med tanke på att det just nu är 13124 st bara på Blocket till salu är det nog inte så konstigt.... :(

Visionfruit

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2005
Hoj
2013, MV Agusta Brutale 675
joop riktigt dött haft ute hojen länge nu fått ganska många samtal men inga som är riktigt seriösa och vill slå till utan vill bara snacka hojar :tungan

hehe hade en kille som snacka hoj i 1h nästan haha man börjar nästan känna sig som en psykolog eller rådgivare nu när vinterna närmar sig så snackar fol massa skit visst det är räät kul men när jag sedan lägger på så kommer jag på att han ringde för att jag hade en annons om min hoj o ist snacka vi om andra hojar visst lite om min också.

aja får vänta te våren eller nåt

125kubik

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
kawasaki
Jag har också fascinerats över hur otroligt dött intresset för 125:eek:r är.

Men å andra sidan så kostade min DT 125 åtskilligt mindre än en DT 50 i samma skick, så jag lipar inte.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!