Är jag en dålig pappa ?

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
VTR1000F, NSR125R
inspirerad av trådskaparen !

men jag gick ett steg längre, "satte" yngsta dottern på ett "manligt:gnissla " jobb först, som hon klarade med bravur.
DSC00097.JPG

Sedan i jämlikhetens tecken ett "kvinnligt:tummenupp " jobb som även det gick galant.
DSC00099.JPG

Jepp, barnarbete är underskattat !:banana

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
KTM 640 SM
text och bilder

hmm, Rundik, du får mig att tänka om gällande skaffa knodd eller inte skaffa knodd. Kan de små liven även tvätta och vaxa andra fordon än MC? Och kan de laga annat än stroganoff (eller vad är det som puttrar på spisen?)? Är svaren på båda frågor "ja", är valet ganska enkelt.

Eller vänta, en tredje fråga; har någon tips på vettiga ljuddämpare till knattar? Sötsaker funkar inte i längden och spånken vill jag inte ta till.

JoeWer

Old fart....
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
*såld*
hmm, Rundik, du får mig att tänka om gällande skaffa knodd eller inte skaffa knodd. Kan de små liven även tvätta och vaxa andra fordon än MC? Och kan de laga annat än stroganoff (eller vad är det som puttrar på spisen?)? Är svaren på båda frågor "ja", är valet ganska enkelt.

Eller vänta, en tredje fråga; har någon tips på vettiga ljuddämpare till knattar? Sötsaker funkar inte i längden och spånken vill jag inte ta till.

Guitar Hero eller Singstar är väl beprövade ljuddämpare........
:hihi

JoeWer

Old fart....
Gick med
7 Jul 2008
Hoj
*såld*
Det är bara fulla vuxna som vrålar i Singstar, så så länge du kan hålla dig själv och andra berusade borta så är det inget problem.....:) :hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år