Du betalar inte TV-licens för kanal 5.Gabor skrev:2158157Tittar inte på tv, men bara namnen Emma och Bingo säger att det inte är värt minuter av mitt liv att se skiten.....tv licens ----not any more....
Du betalar inte TV-licens för kanal 5.Gabor skrev:2158157Tittar inte på tv, men bara namnen Emma och Bingo säger att det inte är värt minuter av mitt liv att se skiten.....tv licens ----not any more....
Sant! Men indirekt så gör man ju det, för att få se på kanal 5 så behöver man en tvmottagare, och om man har en tvmottagare så får man betala tv-licens vare sig man vill eller ejStuff skrev:2159003Du betalar inte TV-licens för kanal 5.
Dee_cati skrev:2158991Var och en är vuxen nog att bestämma vad man vill se.
Du är en moraltant!
JoS skrev:2158987Hur som helst, SVooSh är antagligen en moraltant, och jag håller med honom.
GuW skrev:2159268Ähh, vaddå, det gör väl inget att TV visar att det är okej att prova knark som en kul grej, det är ju ändå bara folk med dålig karaktär som blir knarkare.
Oftast är det ju bara gamla fattiga och kriminella som fasnar i skiten, dom unga rika och snygga kan ju dra en lina på muggen och ändå vara glamorösa.
GuW skrev:2158544Jag röstar på att du är vettig!
Fast priset tar nog MTV med jackass, nerknarkade pundare som gör korkade grejor och springer omkring nakna för att chokera pryda amerikaner...
Kerplunk skrev:2159845Jackass går helt klart över gränsen, fattar inte att folk tittar på skiten.
heimdal skrev:för mkt skräp på tv tycker jag, å då hjar ja ändå bara skogstv.. 1an 2an å 4an
GuW skrev:2159268Ähh, vaddå, det gör väl inget att TV visar att det är okej att prova knark som en kul grej, det är ju ändå bara folk med dålig karaktär som blir knarkare.
Oftast är det ju bara gamla fattiga och kriminella som fasnar i skiten, dom unga rika och snygga kan ju dra en lina på muggen och ändå vara glamorösa.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|