*BigRed*
Classic Rockin' Christmas Rules!!
Last edited:
Känner att jag måste posta en bild på giganten.
YTTERLIGARE ett inlägg som stärker idolkulten (livslögnen) Mozzberrk!!!
Familjen var på glögg hos vänner i eftermiddags. En mamma vinkar till mig och säger
- Jag måste berätta! Jag och min sexåriga dotter gick förbi ert hus igår och när vi var mitt för stannade min dotter soch sa "Han som bor här är starkast i världen"!
"Men det är ju Magnus Mossberg som bor här!"
" Ja, han är starkast i världen"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad ger ni mig för det? Mytbildningen tar nya höjder! "Fantomen har tio tigrars styrka" och "Magnus Mossberg är starkast i världen"!!!!!
Jojo, ur barnamun får man höra sanningen!!
Måste rota i detta, var kommer det ifrån???
Va!? Nej, det där är inte Magnus Mossberg. Mannen på bilden har ju inga sajdbörns...
Ytterligare en FINFIN historia kring räcerhjälten!!!!!
-Dottern, som är 9 år, var hos en kompis. De beslutade att sticka till simstadion. Mamman packade grejor och lastade cyklarna. Storebror på 12 följde med. När det kom till en nedförsbacke stack 12-åringen iväg som en kortsluten raket nedför backen, FULL fart!
-Jag är Magnus Mossberg!!!! skriker killen.
En stund senare kommer dottern ikapp och frågar:
- Vad sa du där i backen?
- Jag är Magnus Mossberg!!!! Han kör motorcykel. Skitfort! sa han lite förklarande.
- Det är min pappa! sa dottern lite förvånat
Killen stelnar till och tittar på dottern med STORA ögon.
- WOW! Coolt….
Vad ska man säga?????
Jag är ju så ung så att jag fått uppleva en föreläsning av självaste Mozzes som 15-åring!!!! Det var STORT!! Dessutom sa du inför en grupp av 30 elever som satt trollbundna att JAG skulle också köra nästa helg på falkenberg(125 jr)! Fick inte lite frågor och förvånade blickar efter det! Hela skolan visste om det inom loppet av en vecka utan att jag sagt någonting.
Det var väldigt stort för en 15-årig långhårig kille som inte alltid var snäll mot varken lärare eller andra elever och bara lyssnade på hårdrock för att allt annat var mesigt, kan fortfarande tänka tillbaka på det och känna känslan när du pekar ut mig från ALLA andra elever och säger(fast med andra ord) att DU är speciell! Utvecklades MYCKET som person efter det! Det är inte något som går att skämta bort!! Det är ju bibliskt!
Du är i sanning en herde av vilsna får!
Barnen leker på ikeas bilbanematta. Ibland bilar, ibland någon motorcykel med ett hjul och krokig gaffel:
-Pedderosa och Rossi kommer (pang ihop med båda händerna så sista gaffelbenet trillar av)
-jag är Mackes (nä macke, han menar marqez :-( ), pang ihen
- Jag är Mossberg säger en av dom, och Mossberg vinner...
Så det är i den ligan du är alltså??????
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|