Är jag sjuk?

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
I drygt tre år har vi funnits i varandras liv och hennes namn börjar på Y.

Det började en kall dag i början av mars 2001 med att vi träffades genom gemensamma vänner.
Det var ett snabbt och oväntat möte, som kan beskrivas som intensiv kärlek vid första ögonkastet, därefter tog det bara några dagar innan vi blev ett par.

Det kändes väldigt ovant eftersom det då hade gått 13år sedan jag var tillsammans med någon som hon, de var visserligen från samma släkt men helt olika, dessutom är hon mycket yngre än jag och jag var inte ett dugg inställd på att bli tillsammans med någon som hon.

Vi är som Yin & Yang: Jag, en enkel reparatör. Hon, en charmerande orientalisk skönhet utrustad med fantastiska gener, besläktad med storheter och tränad av de bästa.

Hon kräver inte mycket av mej och det finns inte en chans att jag på något sätt kan leva upp till hennes potential.
Ändå är hon mig trogen i alla lägen och håller både mig och lågan vid liv.

Jag gör mitt bästa för att skämmabort henne, jag ger henne de bästa oljor, pysslar om henne med makeup o manikyr, håller tom ordning på hennes sulor och pratar snällt med henne.

Ganska ofta går vi på fest och då ser jag till att hon blir ordentligt tankad, hon är roligast då, för det konstiga är att ju mer tankad hon blir desto roligare är hon och desto längre orkar hon hålla på(?)

Vi är tyvärr särbos eftersom hon inte får bo uppe i min lägenhet, ja det är någon teknikalitet som hakar upp det men hon bor fint, alldeles i närheten och tidvis så hälsar jag på ofta, då ger vi oss ut på både korta och långa utflykter, ibland tillsammans med likasinnade vänner och ibland bara vi två.

Aldrig har hon varit sur och tvär, inte en enda gång, även om det har gått någon vecka sedan sist eller om jag så väcker henne mitt i natten, jag behöver bara fråga om hon vill leka och det vill hon jämt och som hon leker då.
Skulle jag bära mig lite dumt åt så förlåter hon det omedelbart och fortsätter lika glatt som om ingenting har hänt.

Visst, hon kan vara ganska dyr i drift men hon inger ett så fast förtroende att jag aldrig behövt ifrågasätta henne.

Det underliga är att lågan har inte slocknat med tiden, tvärtom, den blir bara starkare och starkare och hon är inte det minsta svartsjuk, även om jag umgås med andra.

Jag är dock lite fundersam, det är en ”hon” men hon utstrålar så mycket maskulinitet att jag börjar misstänka att hon inte är vad hon ser ut att vara, kan jag ha blivit lurad eller ska jag bara skaffa mig ett normalt socialliv?
:kär :lol :lol :lol

Ozziania

Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
Bikerbitch skrev:
Vilken härlig historia. Vad bra du skriver! Du är inte sjuk, jag lovar :)

Tack så mycket, alla :tummenupp

Har "bott" på hojen både Lördag och Söndag, trots att det var smällvarmt i både ställ o hjälm, man känner sej som man just sprungit ett marathon och vill ändå ut och åka mer och det efter tre år med samma hoj.

Tanken slog mej att jag har det så förbenat bra som både kan och får ägna mej åt sånna här "onödigheter" :lol

Dessutom måste jag säga att hojen är den pryl som gett mej allra minst problem i tillvaron, det är därför jag känner mej så nöjd, hehe.

Kan man köpa sej lycka? Jag börjar faktiskt att tro det :hihi

Ozziania

Gick med
18 Jul 2004
Hoj
Flertal
2Late skrev:
Jo du, min "låga" har hållit på i 37 år, så det är bara att tacka och ta emot. Jag har även en annan orientalisk skönhet som jag är fullt nöjd med men hon kan bli lite irriterande ibland, speciellt om jag tillbringar för mycket tid med den första. :D

Hehehe :)

Harrysson

Nu 12kg lättare. Hur många häst gör det?
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
FZ6S -05
Visst är kärlek vackert. Jag träffade min Y för fyra år sedan och vi är lika kära än. :kär

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag har oxå ett fantastiskt förhållande med min Y.

Hon blir inte sur över att jag tittar på andra. Hon tycker till och med att det e OK att jag tar en svängom med andra när jag tröttnat på att hålla mig till samma.

Hon vet ju att jag kommer tillbaka och ger henne den där spexiella underredsbehandlingen som bara jag kan ge.

Dessutom så e det helt ok för henne att jag tar med mig hem en till tjej för en riktig resa emellanåt.

Kan man få det bättre?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...