Jag är väldigt kluven och har svårt att bestämma mig. Just fått begrännsat A kort och får alltså bara köra 25 kw eller 0,16 kw/kg.
Motard verkar väldigt intressant särskilt då det finns flera som man får köra som mellanvikt orginal.
Jag har kollat mest på en KTM 625 SMC 2005 ås modell som jag gillar skarpt.
Vad jag läst i forumet så är det i princip ingen som kör den som 21 kw men det får ju jag göra. Kan man ha lite skoj ändå?
Just nu har jag en Honda XR125L 04:a som är grymt tråkig.. 8kw.
Men är motard något för mig? Jag ska ha den till skolan (8 km), till jobbet (15 km) och bara ha att vara ute och köra med. Skulle det gå att köta 8 mil med den som det är till mitt land?
Vore trevligt med lite diskussion och resonemang kring denna hoj och om motard är något för mig.
KTM ska det ju inte vara så mycket mek med heller har jag läst?
Tack!
//Mackan
Motard verkar väldigt intressant särskilt då det finns flera som man får köra som mellanvikt orginal.
Jag har kollat mest på en KTM 625 SMC 2005 ås modell som jag gillar skarpt.
Vad jag läst i forumet så är det i princip ingen som kör den som 21 kw men det får ju jag göra. Kan man ha lite skoj ändå?
Just nu har jag en Honda XR125L 04:a som är grymt tråkig.. 8kw.
Men är motard något för mig? Jag ska ha den till skolan (8 km), till jobbet (15 km) och bara ha att vara ute och köra med. Skulle det gå att köta 8 mil med den som det är till mitt land?
Vore trevligt med lite diskussion och resonemang kring denna hoj och om motard är något för mig.
KTM ska det ju inte vara så mycket mek med heller har jag läst?
Tack!
//Mackan