Va fan, har du redan skitat ner den!
Jag som putsat o gnott som en galning
Freesniff: Skydden vid handtagen är avdragargummin till stansar i pressverktyg.
Gnutten: Den har aldrig vatt på Lunda så de va nog en annan.
Hoppas du blir nöjd nu Olof
Va fan ska man göra då? Bor ju ute i skogen i en svacka så allt jävla smältvatten rinner in på min tomt och det tar hundra år innan det torkar.
Det är bara spola av däcken och så lite vax på dem så blir de blanka och fina igen
Resten är fortfarande lika rent.
Det tror jag säkert! Ses på lelleträffen och sweden rock
Gnutten: Polaren har kvar sin
vita fortfarande. Nu ser vi fan ut som bröder. Likadan utrustning och likadan hoj.
Jag återkommer ang. slangning...
Krille: Om vi ska behöva putta igång den (iaf den här säsongen) då lägger jag fan ner hojåkandet. Var är bilderna på din hoj, har ju väntat hela vintern?!
Skager: Äh! Ju fler stopp vi gjorde ju lättare var husan att få igång. Hade vi stannat 3-4 gånger till hade det gått på första sen. Desseutom lät den mycket manligare efter "modifieringen"
Andersj: Du kan få kika på XR:en om du vill. För tillfället står den hos en bekant i huddinge som också står och kliar sig i huvudet. Han skulle ta hjälp av en polare som hade en xr tidigare. Får se hur många "polares polare" det blir innan den går igen, om den nu kommer igång ö.h.
Någon mek-bok vill jag inte ha, har nog med att skruva på bilarna. Blir nog inge' skruva på hojen förutom oljebyten och annan service. Kanske akrarör så småning om.