Är Rossi Homosexuell?

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Man kan lätt få lite funderingar kring Rossis sexuella läggning. Det har ju aldrig snackats om någon flickvän eller dylikt. Inte om tjejer över huvud taget. Sedan uppträder han ju ganska bögigt, speciellt när han vinkar. Spelar ingen roll för min del hur det ligger till. Men men, vad tror ni?

Therudeboy

Guest
En sån som han kan byta flickvän när han vill,kanske däför det inte sägs nåt?

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Therudeboy skrev:
En sån som han kan byta flickvän när han vill,kanske däför det inte sägs nåt?

Helt klart kan det vara så. En världsmästare borde ju kunna få en flickvän. Jag menar, man kan ju få brudar bara för att man kör hoj utanför korvkiosken :)

Therudeboy

Guest
pitte skrev:
Helt klart kan det vara så. En världsmästare borde ju kunna få en flickvän. Jag menar, man kan ju få brudar bara för att man kör hoj utanför korvkiosken :)

Ja så svårt är det ju inte om man är för Mcd raggandet.är ju ingen som ser hur man ser ut under hjämen med ett tonat visir ;) :lol

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Att rossi inte har flickvän beror nog mer på att han är ful...

Men visst jag håller med, han är lite gay faktiskt

Therudeboy

Guest
Burre skrev:
Att rossi inte har flickvän beror nog mer på att han är ful...

Men visst jag håller med, han är lite gay faktiskt

Du om någon kan väl bedömma killar,men även om man ser ful åt och är känd får man 10 poängarna :(

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jo, tyvärr så kanske det är så illa...

Skulle vara ganska tufft om en av världens absolut bästa mc-åkare va gay...

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Jaja, kanske utåt sett... skulle väl skada Hondas rykte om deras bästa var bög? Jag håller fast vid att han är gay

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Burre skrev:
Jaja, kanske utåt sett... skulle väl skada Hondas rykte om deras bästa var bög? Jag håller fast vid att han är gay

Öh? Varför skulle det skada Honda's rykte? Skulle folk sluta köpa Honda för att en GP snubbe är bög?

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Men snälla Blip, det var gulligt av dig att tro annorlunda, men det är trots 2003 år sedan jesus påståda födelse inte helt accepterat att vara gay ;)

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Kan ju vara så enkelt som att han valt att satsa stenhårt på motorsporten i några år och helt enkelt inte haft tid... :7peta

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Wooooo, nu är du illa ute. När MachoWoman får se denna tråd kommer hon slå dig. Hårt! Darra månde du! ;)

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Jodå jag accepterar folks sexuella läggning helt och fullt. :tummenupp (pedofili o dyl undantaget, det ska inte behöva nämnas men folk är experter på att missförstå :arsele )

Burre skrev:
Men snälla Blip, det var gulligt av dig att tro annorlunda, men det är trots 2003 år sedan jesus påståda födelse inte helt accepterat att vara gay ;)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
TYPISKT.... bara för att han är BÄST o kör hoj som en Gud så är han helt plötsligt bög... typsikt killar att bli avundsjuka..!!! :7peta :3freak

Jag tror som Mattias650... han ju för fan inte tid med nån jävla brysch som stör koncentrationen...!!

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
pitte skrev:
Man kan lätt få lite funderingar kring Rossis sexuella läggning. Det har ju aldrig snackats om någon flickvän eller dylikt. Inte om tjejer över huvud taget. Sedan uppträder han ju ganska bögigt, speciellt när han vinkar. Spelar ingen roll för min del hur det ligger till. Men men, vad tror ni?

Vem behöver flickvän när man har hoj???? :rolleyes: :notme

Oro

Hej hopp!
Gick med
11 Jun 2003
Bor används bland annat i kärnkraftverk som neutro
Hoj
3 havreracers o 1 par beg regndäck till en 125r
När han åkte 250 så hade Rossi en flickvän som förövrigt såg ganska punkig/"flower power" ut.
Men sen började han ju åka fyrtakt så man vet aldrig... :hihi

Märkligt att så många i den här tråden har en så välutvecklad bögradar??? :rolleyes: :hihi

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag kommer ihåg den där reklamsnutten för aprilia där Rossi nacksvingade en tjej för att komma åt hennes moppe. Det är ju fanimig supergay, asså.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...