Madhonda skrev:O för all del.... det vore ju trist om jag skulle råka träffa på honom o han e helt imun mot min charm....!!![]()
![]()
![]()
Therudeboy skrev:Han kanske är Bi-sexuell vem vet? och vad spelar det för roll? orka bry sig.
Motocrosser85 skrev:Väljer du att inte läsa allt jag skriver???
Läs mitt inlägg igen och försök att tolka det jag skriver som att bög skulle vara negativt...
Helvete, för min del så ser jag gärna att Rossi är bög... det skulle kanske kunna få heterokillar som tror att alla bögar gillar schlager att hålla käften?
Burre skrev:Helvete, för min del så ser jag gärna att Rossi är bög... det skulle kanske kunna få heterokillar som tror att alla bögar gillar schlager att hålla käften?
Freppa skrev:Wooooo, nu är du illa ute. När MachoWoman får se denna tråd kommer hon slå dig. Hårt! Darra månde du!![]()
Snabbe_jag skrev:Det héter Homolight nu förtiden för allt ska vara såna produkter.
Rossi är nog inte bajspackare.
Macho Woman skrev:Ja, jävlar, nu blir det bajs i brevlådan!![]()
Är det någon ni ska fråga om denna fråga så är det jag, eftersom jag naturligtvis undersökt detta noga...
Rossi har haft gott om flickvänner. De italienska damerna hänger runt honom i klasar och det finns gott om sådana bilder i den italienska skvallerpressen. Att man sällan hör om detta i MotoGP-sändningarna eller på motorsportsidor beror på att Rossi, liksom många andra, inte vill blanda ihop privatlivet med karriären. Klokt, anser jag. Jag skulle tycka att det var lättare att rejsa om man inte en familjs åsikter eller en partners närvaro att ta hänsyn till vid banan. Det måste vara lättare att fokusera så.
Tro mig, Rossi är inte gay! Om så vore fallet hade jag tagit livet av mig för längesen.![]()
triple skrev:Men även om han är duktig så ser han inget vidare ut, det kan väll ingen tycka!
Eller menar du att du kan gilla killar även om dom inte ser något vidare ut? *hoppas*![]()
moto-gg skrev:sen rossi kom in i gp 96 till å med nu så har ingen i gp cirkusen sett honom med en tjej så visst ligger det något i vad ni säger.
men vi som kört hoj på bana och har fått en uppafattning om hur fort man kör och sen förstår hur in i helvete fort rossi kör och alla uppkörningar/omkörningar mm kan man bara konstatera han är icke gay icke icke det går bara inte att köra så fort om man är en fjolla
Macho Woman skrev:Har du aldrig hört talas om pojkaktig charm? Det har Rossi.![]()
Vilken jävla guldbild moahaaaKNAS skrev:Mja, han är väl motorsexuell om något.
Kinky, eh?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |