Är Rossi Homosexuell?

jh

Hej o hå
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Suezukiey ge ess ex ärr 750 -02
Bög eller inte bög, men han e dock världens snabbaste o bästa (bög? ) förare :arsele :lol

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Min pojkvännågontingtypvetintevilkenrelationvihar sa just så här om Rossi efter att jag visade lite bilder på honom...

"Klart han är bög så som han fjantar runt och hoppar och kör på ett hjul med motorcykeln! Han är en fjant! Precis som alla andra sporthojsbögar"

Tyckte jag var roligt...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Madhonda skrev:
O för all del.... det vore ju trist om jag skulle råka träffa på honom o han e helt imun mot min charm....!! :kär :rolleyes: :crash

Det finns väl INGEN som kan vara imun mot din charm :fyllisar
Så länge du inte går och lägger dig :7peta förståss

Motocrosser85

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Suzuki RM-Z450 K8 SM
[QUOTE=

"Klart han är bög så som han fjantar runt och hoppar och kör på ett hjul med motorcykeln! Han är en fjant! Precis som alla andra sporthojsbögar"

Bara för att nån inte e som alla andra så e han väl inte bög..?? Tycker Rossi höjer stämningen i hela MotoGP, han e inte åtminstone som nån vanlig jävla tråkig svensk utan humor, sånna finns också.. :mad:
Det stinker avundsjuka i den här tråden, killarna kan ju faan inte acceptera att han e bäst...
:Bugar Rossi är en legend, och kommer alltid att vara... :Bugar

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Motocrosser85 skrev:
Väljer du att inte läsa allt jag skriver???

Läs mitt inlägg igen och försök att tolka det jag skriver som att bög skulle vara negativt...

Helvete, för min del så ser jag gärna att Rossi är bög... det skulle kanske kunna få heterokillar som tror att alla bögar gillar schlager att hålla käften?

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Menar du att du inte gillar schlager :eek: Där rök min världsuppfattning :crash

Burre skrev:
Helvete, för min del så ser jag gärna att Rossi är bög... det skulle kanske kunna få heterokillar som tror att alla bögar gillar schlager att hålla käften?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
Wooooo, nu är du illa ute. När MachoWoman får se denna tråd kommer hon slå dig. Hårt! Darra månde du! ;)

Ja, jävlar, nu blir det bajs i brevlådan! :arsele

Är det någon ni ska fråga om denna fråga så är det jag, eftersom jag naturligtvis undersökt detta noga...

Rossi har haft gott om flickvänner. De italienska damerna hänger runt honom i klasar och det finns gott om sådana bilder i den italienska skvallerpressen. Att man sällan hör om detta i MotoGP-sändningarna eller på motorsportsidor beror på att Rossi, liksom många andra, inte vill blanda ihop privatlivet med karriären. Klokt, anser jag. Jag skulle tycka att det var lättare att rejsa om man inte en familjs åsikter eller en partners närvaro att ta hänsyn till vid banan. Det måste vara lättare att fokusera så.

Tro mig, Rossi är inte gay! Om så vore fallet hade jag tagit livet av mig för längesen. :tungan

Therudeboy

Guest
Snabbe_jag skrev:
Det héter Homolight nu förtiden för allt ska vara såna produkter.

Rossi är nog inte bajspackare.

Sicka fina ord det ska användas idag,allt var så mycket bättre på nittiotalet :rolleyes:

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
sen rossi kom in i gp 96 till å med nu så har ingen i gp cirkusen sett honom med en tjej så visst ligger det något i vad ni säger.

men vi som kört hoj på bana och har fått en uppafattning om hur fort man kör och sen förstår hur in i helvete fort rossi kör och alla uppkörningar/omkörningar mm kan man bara konstatera han är icke gay icke icke det går bara inte att köra så fort om man är en fjolla

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Macho Woman skrev:
Ja, jävlar, nu blir det bajs i brevlådan! :arsele

Är det någon ni ska fråga om denna fråga så är det jag, eftersom jag naturligtvis undersökt detta noga...

Rossi har haft gott om flickvänner. De italienska damerna hänger runt honom i klasar och det finns gott om sådana bilder i den italienska skvallerpressen. Att man sällan hör om detta i MotoGP-sändningarna eller på motorsportsidor beror på att Rossi, liksom många andra, inte vill blanda ihop privatlivet med karriären. Klokt, anser jag. Jag skulle tycka att det var lättare att rejsa om man inte en familjs åsikter eller en partners närvaro att ta hänsyn till vid banan. Det måste vara lättare att fokusera så.

Tro mig, Rossi är inte gay! Om så vore fallet hade jag tagit livet av mig för längesen. :tungan

Men även om han är duktig så ser han inget vidare ut, det kan väll ingen tycka!
Eller menar du att du kan gilla killar även om dom inte ser något vidare ut? *hoppas* :kär

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
triple skrev:
Men även om han är duktig så ser han inget vidare ut, det kan väll ingen tycka!
Eller menar du att du kan gilla killar även om dom inte ser något vidare ut? *hoppas* :kär

Har du aldrig hört talas om pojkaktig charm? Det har Rossi. :tummenupp

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
moto-gg skrev:
sen rossi kom in i gp 96 till å med nu så har ingen i gp cirkusen sett honom med en tjej så visst ligger det något i vad ni säger.

men vi som kört hoj på bana och har fått en uppafattning om hur fort man kör och sen förstår hur in i helvete fort rossi kör och alla uppkörningar/omkörningar mm kan man bara konstatera han är icke gay icke icke det går bara inte att köra så fort om man är en fjolla

;) nej antagligen inte... men sedan när är man fjollig för att man är gay?

KNAS

Fotograf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
EOS 1D MKII
Mja, han är väl motorsexuell om något.

Kinky, eh?

Bifogat

• 000_37.jpg
    000_37.jpg
    62.9 KB · Visningar: 88

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Rossi är inte gay! Har ni inte sett hur han rättar till packetet när han glider ut på banan inför miljontals tittare. Det hade inte en bög gjort utan bara en riktig man :hihi

Sen såg jag några bilder på en snygg fotomodell som var då Rossi:s flickvän. Var typ 1 år sedan. :fakta

\Masonit :tummenupp

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...