Är sjuk , Filmtips tack...

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Lite komedier som är bra:
Hang over
Step brothers
Role models
I love you man

Har du inte sett Terminator salvation så ska du se den. Blev glatt överraskad.
Body of Lies

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Lite komedier som är bra:
Hang over
Step brothers
Role models
I love you man

Har du inte sett Terminator salvation så ska du se den. Blev glatt överraskad.
Body of Lies

Terminator Salvation var väl helt okej, men går definitivt inte att jämföra med de tidigare filmerna. Sevärd dock.

Lite hjärndöd adrenalinrulle är ju annars Fast and Furious. Såg den igår och den var väl skapligt okej. Går att kolla på en bakfyllesöndag.

State of Play kommer det bli härnäst, verkar vara rätt bra!

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Terminator Salvation var väl helt okej, men går definitivt inte att jämföra med de tidigare filmerna. Sevärd dock.

Lite hjärndöd adrenalinrulle är ju annars Fast and Furious. Såg den igår och den var väl skapligt okej. Går att kolla på en bakfyllesöndag.

State of Play kommer det bli härnäst, verkar vara rätt bra!

Varning! Varning! Såg state of play häromdagen..riktigt dålig film. Händer fan inget i filmen!! Blir upprörd bara av titeln :D

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Då är frågan vad du vill kika på, är det komedi eller action? Iaf så listar jag litet bra rullar, inga direkt nya men iaf sjukt bra.

- Allt av Hayao Miyazaki, animerad film när den är som allra bäst.
- Clerks II, komedi på hög nivå.
- Amores Perros, tre olika berättelser som på ett eller annat sätt har med hundar att göra. Alla historier knyts ihop av en trafikolycka i Mexiko City.
- Battle Royal, en skolklass kidnappas och sätts ut på en ö med varsitt vapen. Klassiska "Last Man Standing"-regler gäller och vinnaren får åka hem igen.

Där har du ett helt gäng! :tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
- Battle Royal, en skolklass kidnappas och sätts ut på en ö med varsitt vapen. Klassiska "Last Man Standing"-regler gäller och vinnaren får åka hem igen.

Ahh, sitter fortfarande och väntar på att de ska göra den på riktigt, dvs amerikansk tappning. Grym film som har allt förutom att den är japansk :huvet
Den måste jag kika på igen inom kort, var flera år sen jag såg den nu. Kom det inte en 2:a också, eller har jag drömt det?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Utan att jaga det nyaste så nämner jag några favoriter
Pans Labyrint
Guds stad
Spirited Away
Shaun Of The Dead
Sympathy for Mr Vegance
Lady Vengance
(Old Boy har jag inte hunnit se så den nämner jag mest för att "trilogin" skall vara komplett)
This is England

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Ahh, sitter fortfarande och väntar på att de ska göra den på riktigt, dvs amerikansk tappning. Grym film som har allt förutom att den är japansk :huvet
Den måste jag kika på igen inom kort, var flera år sen jag såg den nu. Kom det inte en 2:a också, eller har jag drömt det?

Jupp, det kom en tvåa. Men den är inte alls lika bra. Amerikanerna har gjort en liknande rulle, minns dock inte vad den heter. Men då var det mördare eller något som satt på ön. Tror jag... :va

zm

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2005
Hoj
Er6n -13
Utan att jaga det nyaste så nämner jag några favoriter
Pans Labyrint
Guds stad
Spirited Away
Shaun Of The Dead
Sympathy for Mr Vegance
Lady Vengance
(Old Boy har jag inte hunnit se så den nämner jag mest för att "trilogin" skall vara komplett)
This is England

Guds stad är sjukt bra!
Brasiliansk film om våldet på gatorna

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jupp, det kom en tvåa. Men den är inte alls lika bra. Amerikanerna har gjort en liknande rulle, minns dock inte vad den heter. Men då var det mördare eller något som satt på ön. Tror jag... :va

Dem som amerikanarna har gjort *de har väl gjort minst 2 liknande men inte samma* är inte speciellt bra, den sista med "The Rock" har jag för mig var skaplig. Men mördare istället för skolklass som sagt, det smäller ju inte direkt högt.
Jävla moralkärringar i Usa som inte vågar spela in den säkert :mad:

Edit/ Mitt filmtips är "Last of the living", en halvskaplig zombie-komedi. Alla zombiefilmer är ju bra, bara mer eller mindre dock...

Dark_Messenger

Guest
Igår såg jag två riktiga skitfilmer. "The end of the world" och "last of the living". Den första ser schysst ut på omslaget så den lurar man sig på av det. Den andra stod skrivet på att om du älskade shaun of the dead så kommer du älska den här filmen typ. Grymt dåliga bägge två. Den första var riktigt fantastiskt dålig och gav mig svår ångest medan den andra nog går att se på om man är riktigt full eller påtänd.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC