En av mina absoluta favoritrullar. Jag tycker att den är fantastiskt bra, men en del andra förstår den inte riktigt.Life aqutic. Alternativ komedi så jag tycker är sjukt bra.
Hot Fuzz kanske? .
Hot Fuzz är helt klart sevärd. Den är gjord av gänget bakom Shaun Of The Dead och även om den inte når samma nivå som SOTD så är Hot Fuzz underhållande och galen och värd att se.
Åhå, jag tycker snarast tvärtom.
Hot Fuzz är ett lysande exempel på att man inte behöver Hollywood och explosioner för 500 miljoner dollar för att få en rolig och häftig film.
Nya Johan Falk filmerna.
Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser. 1:a Filmen
Johan Falk - Vapenbröder. 2:a Filmen
Jag tyckte dom var rätt bra.
Ahh, sitter fortfarande och väntar på att de ska göra den på riktigt, dvs amerikansk tappning. Grym film som har allt förutom att den är japansk
Den måste jag kika på igen inom kort, var flera år sen jag såg den nu. Kom det inte en 2:a också, eller har jag drömt det?
Jänkarna skulle aldrig fixa att göra en kopia på den filmen. Lär dig uppskatta de asiatiska orginalen istället, för att vänta på en bra amerikansk remake lär ta längre tid (finns det en enda bra amerikansk remake på en asiatisk film?)
Gran Torino, Clintans sista film. Ruggigt bra!
En av mina absoluta favoritrullar. Jag tycker att den är fantastiskt bra, men en del andra förstår den inte riktigt.
Torgo skrev:Jänkarna skulle aldrig fixa att göra en kopia på den filmen. Lär dig uppskatta de asiatiska orginalen istället, för att vänta på en bra amerikansk remake lär ta längre tid (finns det en enda bra amerikansk remake på en asiatisk film?)
Att uppskatta asiatisk film är litegrann som att vara "whisky-kännare" och gilla rökiga whiskys. ..
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|