Är teven paj?

Tror att det är LG:s service du ska prata med då, stället där du köpt den kommer med största sannolikhet försöka få dig att släpa dit den själv.

Sen ang snacket om kvalitet på LG vs Sampung...Jag har aldrig haft ett problem med en LG-produkt, däremot har varenda (nästan) Samsungpryl jag ägt krävt besök på serviceverkstad. Var snubblande nära att starta en karriär som mordbrännare när jag krigade med dem om den tredje tv:n på rad med samma fel.:huvet

Jag får köpa Samsung-tv's snuskigt billigt från deras service-point eller vad man ska kalla det, där de säljs med fulla garantier "vid sidan om". Jag känner ändå inte för att slänga ut pengar på skiten när jag vet hur många som pajar :D

Jag får köpa Samsung-tv's snuskigt billigt från deras service-point eller vad man ska kalla det, där de säljs med fulla garantier "vid sidan om". Jag känner ändå inte för att slänga ut pengar på skiten när jag vet hur många som pajar :D

Läste ett inlägg från nån som jobbade med just service på nån av dom större elektronikkedjorna, tydligen skiljer det inte många procent alls mellan fabrikaten på hur många ex som kommer in på service. Då gällde det samtliga märken, alltså även "finprylar" som Panasonic, sony, etc, etc, så att LG och Smasung skulle vara sämre är väl egenligen mest fördomar.

Nu orka jag inte läsa hela tråden. Men är det fel på den så får du byta ut till en helt ny. DOA hänvisar du till.
Men att köpa LG är som att be om problem. LG och Samsung står överlägset för mest reklamationer.

Anledningen till att det blev en LG var det var den enda 37:an som hade USB-läsare som stödde Xvid. Att just LG skulle självantända eller smälta ihop till en liten plastkula vid användande är bara löjligt. Det är samma skit det mesta. Kanske Sony som är kända för att plocka fram egna grejer skiljer sig lite från mängden men det är ju bara en TV och inget instrument som ska sitta på en Mars-sond.

Hej

Är den inom 14 dagar kan du få den som doa om allt finns komplett med kartong och allt. Annars ringer du supporten och bokar en på platsen service. Prova att ha tvn strömlös ett tag innan du ringer support, de kommer att be dig prova detta.

// Tom

Hej

Är den inom 14 dagar kan du få den som doa om allt finns komplett med kartong och allt. Annars ringer du supporten och bokar en på platsen service. Prova att ha tvn strömlös ett tag innan du ringer support, de kommer att be dig prova detta.

// Tom

Förklaring: DOA= Dead On Arrival

Hej

// Tom

Tackar. Blir en "First in the morning" på den.

Förklaring: DOA= Dead On Arrival

Fast den har ju fungerat en vecka. Sen var den bara svart nu när den skulle igång.

Last edited:
Fan va alla klankar ner på LG. Jag är toknöjd med min. Dock ska jag byta den p.g.a ett pixelfel men vafan.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick