Är Victoria gravid?

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
Han är inte den bästa på att tala till folket, den där prinsen... Kryper ju under huden när man ser han tala framför pressen...
Jag tycker han sköter den biten riktigt bra för en nybliven förstagångspappa, det är inte alltid hjärnan fungerar så bra direkt efter ;)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har aldrig gillat den där nya prinsen.

Lite Jekyll&Hide över honom.

Ser ut lite som en slemmig ål!

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Av att döma av mina "vänners" statusuppdateringar på facebook verkar intresset väldigt stort...

Min flickvän bölade när hon såg nyheterna i morse. På hennes jobb har de firat med tårta och flaggar på hel stång. Mitt intresse för kungahuset är inte särskilt högt, det kan jag villigt erkänna. Kan inte låta bli att se dem som ett par karikatyrer av sig själva. Har större respekt för det danska kungahuset då, i synnerhet deras Drottning som verkar göra som hon vill. Politisk inkorrekt med rökning, förefaller begåvad på många sätt och gör lite som hon vill trots sitt ämbete. Vårt eget kungahus är ju patetiskt i sina försök att vara politiskt korrekta i alla lägen. De är ju mer eller mindre vingklippta i sitt lilla glashus. Jag hoppas Daniel är väl införstådd i vad han gett sig in på. Men det är bara att gratulera Victoria och Daniel för nytillskottet. Det är en stor dag för dem och deras familjer.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Min flickvän bölade när hon såg nyheterna i morse. På hennes jobb har de firat med tårta och flaggar på hel stång. Mitt intresse för kungahuset är inte särskilt högt, det kan jag villigt erkänna. Kan inte låta bli att se dem som ett par karikatyrer av sig själva. Har större respekt för det danska kungahuset då, i synnerhet deras Drottning som verkar göra som hon vill. Politisk inkorrekt med rökning, förefaller begåvad på många sätt och gör lite som hon vill trots sitt ämbete. Vårt eget kungahus är ju patetiskt i sina försök att vara politiskt korrekta i alla lägen. De är ju mer eller mindre vingklippta i sitt lilla glashus. Jag hoppas Daniel är väl införstådd i vad han gett sig in på. Men det är bara att gratulera Victoria och Daniel för nytillskottet. Det är en stor dag för dem och deras familjer.

Varför heter Kungens Kurva just som den gör? (Har jag för mig)
Vad har Kungen för hastighetsrekord över Öresundsbron?
Hur ofta är Kungen ute och jagar djur i skogen per år?
Vem fostrade Carl-Philips motorintresse?

Listan kan göras klart längre på saker som Kungen gör som inte är helt helylle också faktiskt.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.

Listan kan göras klart längre på saker som Kungen gör som inte är helt helylle också faktiskt.

Går på strippklubb är inte att förglömma... Tycker den nya tronarvingen ska bli en av folket oxå, och bli strippa... Speciellt om hon blir lik Madeleine... :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Kungen körde av i den kurvan någon gång på stenåldern har jag för mig...

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati

Där skiljer sig knappast kungahuset från andra som har vissa privilegier i samhället. Någon som tar prins CP's motorintresse seriöst bara för att han råkar köra Carrera Cup? Eller kungens fortkörningar utomlands och här hemma? Jakten med vännerna? De gör allt vad som förväntas av dem hela högen utom möjligtvis Madde. Hon verkar ha en egen agenda i USA. Vårt kungahus är så otroligt förutsebart att de är tråkiga. T om med de små skandalerna i pressen väger lätt och gör dem ännu mer patetiska. Om de ändå hade lite ryggrad i sig. Det finns ingen som kan leva upp till de förväntningar folk har i en sådan position. Varför inte bara vara sig själva? Det är det som är fint med t ex den danska kungafamiljen med drottningen i spetsen. Hon verkar genuin med alla sina fel och brister och det danska folket älskar henne för det. Förstår du vad jag försöker förklara. Ser du skillnaden? Vår kungafamilj verkar vara lovligt byte och de springer i motsatt riktning från jägaren.

Tro nu inte att jag vill se Göran Persson och Anita Steen klippa band. Har inget intresse av att byta statsskicket.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Hur många Valium går det åt för att få en 3-måning att hålla både truten och ringmuskeln stängda flera timmar i sträck?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO