Risbrännaren
Ny medlem
Du har ju för sjutton en Husabergare?
Ja, men jag tänkte mera på Hondan. Husan hoppar och studsar precis som den vill. Går inte hålla den uppe så länge i skogen heller..
Du har ju för sjutton en Husabergare?
Nope, men röstar inte för jag saknar alternativet:
"Nej, och jag bryr mig inte om att lära mig för jag vill ändå inte ligga med de WT-brewdar som skulle bli det minsta imponerade av en sån akt".
Ja, men jag tänkte mera på Hondan. Husan hoppar och studsar precis som den vill. Går inte hålla den uppe så länge i skogen heller..
Vissa saker gör man före sin egen direkta njutnings skull, och inte för att imponera på någon eller några andra.
Precis..
Och en poll på internet om hur bra man är på att slanga?
Vad tycker flickvännen om det?Det händer att jag får upp den mer eller mindre av misstag, sen blir det som vanligt, totalt okontrollerat
Kan nog variera ganska mycket. Den här pollen är ju dessutom anonym.
Den som gör pollen kanske bara är nyfiken? Läste en intervju med någon före detta idrottsman för ett tag sedan. Han förklarade att en av de egenskaperna man får som idrottsman är att kunna betrakta sig själv objektivt utan att hela tiden skydda sitt ego med bortförklaringar. De flesta människor gör just det, värnar hela tiden om sitt ego.
Kanske klarar man just 5 sek och vill veta om detta är normalt eller inte? Kanske vill man skryta om att man klarar hela 5 sek på bakhjulet? Vad vet jag? Själv har jag inte svarat i pollen jag är mest nyfiken på snacket i tråden just för att det finns så många synvinklar på det hela.
För att sätta lite perspektiv på 5 sek som kanske är lite abstraktare än en sträcka, så är det 100 meter om man kör 72 km/h vilket är typ en hög powerwheelie med en motardhoj, eller dubbla farten så har du en 200 meters powerwheelie med en sporthoj.
Samma här, blir varmt om röven när man glider på motorvägen sittandes i 180..Har dock hunnit smaka på asfalt på grund av dumma wheelie försök.
Bör man inte veta om nyttan innan man börjar bedöma den? Jag känner till kraschrisken, tiden det tar att lära sig, slitaget på hojen och hur man ser ut som en rolig nallebjörn och jag tycker det är värt varenda sprängd motor det har kostat mig!Jag bedömer "nyttan" i att kunna slanga like a baws betydligt lägre än kostnaden för kraschrisken, min tid, slitage på hojen och svårigheten i att kunna öva på det nånstans där man inte ser ut som en rolig nallebjörn
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|