Äsch, fan...

Tjita1

Guest
...nu har jag tröttnat.
Så fort jag skriver nåt i nån tråd är det alltid nån som vet bättre än mig, hoppar på mig med aggressiva tillmälen, eller också bara ignorerar mig. Varför ska man delta i ett forum där man blir behandlad så? Härmed skiter jag i det, jag har andra saker att roa mig med. Köra min gubbmotorcykel med min dagisbarnsväst och korvätarhjälm och leka hobbypolis i lagliga hastigheter tillexempel.

Hej då.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Känner att jag är skyldig dig en ursäkt, vet dock inte om jag kan ta åt mig hela äran.

Men det är väl försent nu när du redan tagit farväl.:hej

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Äh, Tjita1 - ibland får man ha förståelse för att forumet är lite mindre befolkat, folk lider svårt av hojabstinens, pärlan man har eller suktar efter är för dyr, krånglar eller så är kassan fortfarande tom efter julen när säsongens ostar måste beställas. Då kan det bli lite kinkigt på sina håll och kanter.

Du har väl rätt vettiga inlägg, problemet med vettiga inlägg är att de oftare lämnas utan en flock gillningar eller kommentarer. Om ingen trollare får för sig att testa den aktuella stubinlängden.

Så håll ut och häng kvar, i mitten av april och därefter ska Du se att det ser ljusare ut... :)

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Hoj
Z1000SX -18
Låt dom inte vinna Tjita1, stanna kvar och visa att det är rätt att vara vettig!

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Kan rekommendera min filosofi:

aoz8RpX_460s_v1.jpg

Livet blir lättare då!

Last edited:

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Nej! Jag vill se fler vloggar eller va det heter.

sportbike

mod
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Hoj
no
Det kommer alltid att finnas människor som har en annan åsikt än du, oavsett forum.
Det är ju inte liv eller död, ta det med en nypa salt bara.

Vill än en gång poängtera att om du tycker att du blir utsatt för personangrepp så anmäl dessa inlägg så moderatorerna kan städa bort så mycket tråkig attityd som möjligt.

Vore trevligt om du stannade kvar.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tråkigt att tråkiga medlemmar klarar att fösa ut folk en efter en.

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Tjita1, kom hem! Jag vet att du sitter och kollar den här tråden i smyg. Jag är helt säker på att vi är betydligt fler som vill att du skall vara kvar än de som (möjligen) är nöjda med att du lämnat oss. :krama

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Självklart är det ingen här som vill bli av med någon, men jag tror att det krävs ett visst mått av självdistans och glimten i ögat för att kunna hänga här bland alla typer. Har man inte det kan man nog få svårt att förstå allt som skrivs mellan raderna...:yoparty

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Tjita1, kom hem! Jag vet att du sitter och kollar den här tråden i smyg. Jag är helt säker på att vi är betydligt fler som vill att du skall vara kvar än de som (möjligen) är nöjda med att du lämnat oss. :krama

Jag med!
Har jag varit taskig så har absolut INTE varit meningen.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Jag känner lite samma sak. Orkar inte surfa in så ofta längre, och än mindre skriva. Alltid någon som ska in och argumentera för att man har fel, snarare än att försöka komma framåt i en diskussion.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Om det är den här OT tråden,
http://www.sporthoj.com/forum/showt...iskontroller&p=5975162&viewfull=1#post5975162
som är upprinnelsen till det här så förstår jag inte beslutet att lämna, herrejösses vad jag skulle ha lämnat SH många gånger för alla gliringar jag fått... skriver man mycket och har åsikter vill det nog till att man iaf har lite tjockt skinn och läser lite mellan raderna speciellt om man håller till i OT.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Om det är den här OT tråden,
http://www.sporthoj.com/forum/showt...iskontroller&p=5975162&viewfull=1#post5975162
som är upprinnelsen till det här så förstår jag inte beslutet att lämna, herrejösses vad jag skulle ha lämnat SH många gånger för alla gliringar jag fått... skriver man mycket och har åsikter vill det nog till att man iaf har lite tjockt skinn och läser lite mellan raderna speciellt om man håller till i OT.

Man kan säga att du drev honom till detta alltså. :gnissla

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Generellt tycker jag att folk är grymt duktiga att argumentera för sina åsikter här.
Det är ofta man får en ny/annan infallsvinkel på alla möjliga ämnen.

En eloge till alla och en var här inne för det. :tummenupp

Att sedan någon tråd går överstyr från sak till person är ju alltid trist. :(

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ja dig kommer vi ju att sakna när du loggat ut för gott.

not

Överlag är det ett litet fåtal som håller diskussionerna igång på det här forumet. Obekväma eller inte, men utan dom så kommer det bara diskuteras pastarecept och bankräntor här....

Så jag håller inte med.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...