Äventyrsresor

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vi är sugna på att dra någonstans i början av nästa år.
Och då helst på en resa som man kommer att minnas.

Vi är inga direkta soldyrkare som vill ligga på stranden i en vecka utan hitta på något spännande.

Har ni några förslag så hojta till :)

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Haj-safari vid stora barriärrevet är i alla fall mitt mål när jag har fått ihop pengar.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kolla UCPA resor.
Har en jävla massa olika resor med aktiviteter.

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Tänkte på USA, men kom på att Swedie har ju en tid kvar innan han kan besöka detta underbara land igen. :(

Afrika, Gambia. Kan ha sjukt kul därnere med fyrhjulingar på stranden och öknen.
Annars hade jag lätt dragit typ till kolahalvön (osäker på stavning) och fiskat som en tok. Äventyr det med. :)

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Varför inte prova en tur med rosabussarna? Dom har en tur som dom kallar för "Bergsgorillorna i Rwanda", avresa 14 jan 2008 ca 19 dagar kan kombineras med Safari och Zanzibar.

Rydstedt1989

Guest
De ogillar illegala invandrare som bara snyltar på deras system :gnissla
*han får berätta själv, men kort historia är att han var där för länge helt enkelt, utan visum*

okej, i see får väl fråga och se om man får ett svar:tungan

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Kolla på http://www.temaresor.se/ - även om ni inte beställer nån svindyr resa med dem så kan ni ju kolla vad de erbjuder och så sätta ihop en egen resa.

Svårt att tipsa om "äventyr" - då jag itne vet vad det ordet innebär för just er.
Är det chockturism till Chernobyl, bergsbestigning i afrika, couchsurfing i en storstad eller kryssning i karibien ni anser är ett äventyr?

devilsdream

Ny medlem
Gick med
4 May 2004
Hoj
fulmotard xr600 & wr450f & r1 -03
häng med mej till sydamerika :D
tre månader med rosabussarna....ska bla vandra inkaleden:tummenupp

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
De ogillar illegala invandrare som bara snyltar på deras system :gnissla
*han får berätta själv, men kort historia är att han var där för länge helt enkelt, utan visum*
Var det inte så att han körde omkring GR-style inne i LA och fick typ 5 stjärnor som i GTA. Sen torska han och bängen var så arga så de skickade hem han å förklara han persona non grata. Jo så vare.

Dominator-Rocks

Guest
Var det inte så att han körde omkring GR-style inne i LA och fick typ 5 stjärnor som i GTA. Sen torska han och bängen var så arga så de skickade hem han å förklara han persona non grata. Jo så vare.

Ha ha!

GTA LA Now WITH A Brand NEW Character
Sweedie Most wanted biker
! A tough guy who rides the streets faster then ..... :cdevil.....

Gagarin

I rymden kan ingen höra dig gråta
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
ISR och en 996R
Kolla på http://www.temaresor.se/ - även om ni inte beställer nån svindyr resa med dem så kan ni ju kolla vad de erbjuder och så sätta ihop en egen resa.

Svårt att tipsa om "äventyr" - då jag itne vet vad det ordet innebär för just er.
Är det chockturism till Chernobyl, bergsbestigning i afrika, couchsurfing i en storstad eller kryssning i karibien ni anser är ett äventyr?

Jag kan varmt rekomendera en resa till Chernobyl. Lite otur bara att dom har stängt den sista reaktorn där nu. Det var ju lite mer spännande när den var igång. Men det är ju ändå intressant att få besöka den förbjudna zonen och titta på resterna av det som en gång var en levande stad. Alla helikoptrar, lastbilar och diverse fordon som användes och nu är så radioaktiva att dom bara lämnades på stora uppställningsplatser. Kan vara nyttigt att få lära sig vad som händer när man trycker på fel knappar...

Dominator-Rocks

Guest
Skulle vilja åka nånstan typ Afrika/Borneo/japan... söker resekompis...

Skaffa ett hem först!

SH Den nya bostads/kontakt förmedligen! :va

(Skall du hitta en reskompis så gäller samma råd som för boende :mattias )
VISA :tuttar (Det funkar!)

Jag är nog ovanligt :cdevil tonight förmodligen är det för att ge igen för allt jag har fått utstå denna jävla vecka! (Skriker in i en tom ölflaskaAaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!! :D )

EDIT: Äsch Ta Dina Slantar Å Köp En Jävla Hoj Istället! Det här är ett HOJ-FORUM!

Last edited:

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
EDIT: Äsch Ta Dina Slantar Å Köp En Jävla Hoj Istället! Det här är ett HOJ-FORUM!

Ett sporthojsforum till och med. Utan R i modellbeteckningen - ingen sporthoj. Hör av dig när du har råd att leka med de vuxna pojkarna. :tungan

Skulle vilja åka nånstan typ Afrika/Borneo/japan... söker resekompis...

Att du vågar lämna ut dig själv sådär på den här sidan... Lycka Till! :pannkyss

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Ett sporthojsforum till och med. Utan R i modellbeteckningen - ingen sporthoj. Hör av dig när du har råd att leka med de vuxna pojkarna. :tungan

Att du vågar lämna ut dig själv sådär på den här sidan... Lycka Till! :pannkyss

Min Knarr har ett R i sin beteckning :finger

(Honda Nx 650 R )SÅ då är den en SPORTHOJ NURÅ!!! WOW !!!!!

Hör av dig till mig när du har...... :va Nääh föressten gör inte det!

Air100

Även dom som inte lever dör någongång
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
Yamaha Tracer - 15. Kxf250 -09
Har rest med läs och res och sovit med indianer i amazonas, i deras hem och ätit deras mat, levt som dom för några nätter. Lovar att det är en upplevelse för livet att somna i den djupaste djungel med bara en hydda som skydd. Har man tur tar kanske familjen med dej på bältdjurs jakt. Till middagen var det jag som fick äran att gnaga på huvudet.....jag avböjde .-)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024