Ååååh gomorron!

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Kamikaze kid skrev:
Så ja nu var man uppe och ska sleva i sig lite fil å flingor! Pigg som en död grävling men hojsugen som en ivrig iller!

Tack för dokumentering och speciellt jättetack för att du ställde upp att få hojarna till banan! Skönt att kunna åka i expressfart till banan och sen bara kunna hoppa på en färdig hoj som stod väntandes (den var inte ens min egen så gjorde inget utifall jag vurpade med den (hej tom)), kände mig som miinin :yoparty

Det enda som var roligare än körningen efter ett halvt års uppehåll var starterna som jag hade kunnat hålla på att öva hela dagen..

Vill även ta tillfället i akt att gratulera Håkan till en storslagen seger i tävlingsheatet för grupp 1*, härlig prestation! ;)

Medlemsinbetalning till LMS är på väg, proffsigt arrangemang i vanlig ordning!

* ("långsam" grupp)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Fan vad det var skoj att köra igen! Så nu får man tävla - wohooo! ERF, here I come.
Det var en mycket bra dag, men nog tycker jag att man kunde kört det hela på en dag istället för två. Och det var synd att vi inte fick lite fri köring när vi nu var klara så tidigt. Men jag är nöjd!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Freppa skrev:
Fan vad det var skoj att köra igen! Så nu får man tävla - wohooo! ERF, here I come.
Det var en mycket bra dag, men nog tycker jag att man kunde kört det hela på en dag istället för två. Och det var synd att vi inte fick lite fri köring när vi nu var klara så tidigt. Men jag är nöjd!

Vi var inte värda att köra mer med tanke på promenadtempot vi höll. :D

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
sege skrev:
Vi var inte värda att köra mer med tanke på promenadtempot vi höll. :D

O ändå lyckades åtminstone sex förare bromsa på sig och missa svängen efter depårakan, en bränna rakt ner i enduroslingan före torparn, och en highsida eller liknande efter esset :tungan

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
jP skrev:
O ändå lyckades åtminstone sex förare bromsa på sig och missa svängen efter depårakan, en bränna rakt ner i enduroslingan före torparn, och en highsida eller liknande efter esset :tungan

En highsider efter Esset är ju en klassiker...

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Macho Woman skrev:
Håkan :fatta! Så många gånger som han själv varit med och sanerat olja på Sviestad borde väl han veta bättre...

jupp... jag hjälpte till o sanera också... sen hur vanligt är det att O-ringen till nya fina oljefiltret spricker?

//håkan

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Vill tacka ALLA för i lördags, licenstagare, instruktörer och annat löst folk som sanerade, flaggade och fixade käket. Ni va kanon allihop! :yoparty

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Freppa skrev:
Må detta vara endast ett falskt rykte, Freppa med licens.... :näsblod

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...