Åk kompisar i Göteborg med omnejd?

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Hoj
Yamaha R6 -03, XT660R -08
Tack så mycket, man har nog lärt sig ett och annat idag också!

Nu, dags att ta hand om Djurkyrkogården på visiret! :gnissla

Lillsyrran

Alltid däckad!
Gick med
6 Sep 2010
Hoj
Cbr 600 F -99
Stackars er att det blir så rörigt för er, jag har ett gyllene tips i bakfickan och det är alldeles gratis! Strunta i att läsa i denna tråd och ge er ut och kör era motorcyklar istället :banana

Lillsyrran

Alltid däckad!
Gick med
6 Sep 2010
Hoj
Cbr 600 F -99
Stackars dig som inte förstår vitsen med en körtråd:)

Vad fint att någon äntligen lär mig den enda heliga vitsen med EN körtråd, det har jag ju alltid drömt om att förstå! Jag tycker att ett inträdesprov att genomföra på sh innan man kan få bli medlem är att tänka på så att vi grönisar inte gör enorma misstag som gör det "rörigt" för er gamla rävar! :tummenupp:tummenupp

Nektergal

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Hoj
Street Triple R -13
Grejen med denna trådens uppkomst är troligen att TS tänkte att den "stora" körtråden är för de erfarna förarna och som kanske kräver lite mer utav körningen.
Detta trodde iallafall jag i början. Min tes är upplagd, nu släpper vi diskussionen och jag ber respektive individ istället lägga fokus på smhi och det fantastiska väder som böljer in i eftermiddag - tid och plats gott folk!!? :fyllisar

(Dessutom är det mer liv i denna än den stora för tillfället :crash)

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Vad fint att någon äntligen lär mig den enda heliga vitsen med EN körtråd, det har jag ju alltid drömt om att förstå! Jag tycker att ett inträdesprov att genomföra på sh innan man kan få bli medlem är att tänka på så att vi grönisar inte gör enorma misstag som gör det "rörigt" för er gamla rävar! :tummenupp:tummenupp

Shit vilken surmupp:)

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Hoj
Grejen med denna trådens uppkomst är troligen att TS tänkte att den "stora" körtråden är för de erfarna förarna och som kanske kräver lite mer utav körningen.
Detta trodde iallafall jag i början. Min tes är upplagd, nu släpper vi diskussionen och jag ber respektive individ istället lägga fokus på smhi och det fantastiska väder som böljer in i eftermiddag - tid och plats gott folk!!? :fyllisar

(Dessutom är det mer liv i denna än den stora för tillfället :crash)

Blir inget för mig idag, stian ska skuras! :(

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Haha det kom från rätt käft. Kom inte hit och gnäll om du inte kan ta det gosse liten! :lol

Jag har inte gnällt ett enda ord:) Höll med föregående talare bara.
Förstår helt enkelt inte vitsen med 2 körtrådar.
Men kom du med ngt vettigt i dina synpunkter så behöver du inte kallas surmupp:)

Om man kör fort eller inte spelar väl ingen roll...erfaren eller oerfaren spelar inte heller ngn roll.
Jag är erfaren men har slutat köra fortfort...
Men kommer ändå hänga med ibland...

Så sluta muppa dig nu:)

Vi kanske ses på ngn körning...

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Nog framstår du som lite gnällig i tråden syrran ;) men träffade ju er igår och ni är ju kanontrevliga allihop, så varför inte här också?
Nu var det ett tag sen jag va med på söndags-körning från GP, men om det inte ändrats frukansvärt senaste åren så är det ingen av er från igår som skulle bli ifrånkörd så det behöver ni defenitivt inte vara rädda för. Sen kan man ju fråga sig hur länge man är gröngöling om man kört hoj i 2 år och har x-antal bandagar i ryggen ;)

Tycker med denhär tråden är helt onödig, vill man hitta nån att köra med funkar stora körtråden utmärkt, och vill man hålla på och gnälla och tjafsa så gör man det i spam-tråden, så blir det ordning och reda.

Nu uppfattas det istället som ni vill ha eran egen grupp och inte vill köra med e andra, utan ni ska ha en egen tråd bara för era körningar, vilket jag antar är helt felaktigt men det blir lätt så det uppfattas. I stora körtråden är alla alltid välkommna, t.o.m. dem som kör 125cc ;)

men tack för igår, vart trevligt :tummenupp

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Hoj
R1 1999 såklart!
Finns det en till körtråd förutom denna? Va heter den? Förresten nån som hänger med på en tur imon? :)

Lillsyrran

Alltid däckad!
Gick med
6 Sep 2010
Hoj
Cbr 600 F -99
Nog framstår du som lite gnällig i tråden syrran ;) men träffade ju er igår och ni är ju kanontrevliga allihop, så varför inte här också?
Nu var det ett tag sen jag va med på söndags-körning från GP, men om det inte ändrats frukansvärt senaste åren så är det ingen av er från igår som skulle bli ifrånkörd så det behöver ni defenitivt inte vara rädda för. Sen kan man ju fråga sig hur länge man är gröngöling om man kört hoj i 2 år och har x-antal bandagar i ryggen ;)

Tycker med denhär tråden är helt onödig, vill man hitta nån att köra med funkar stora körtråden utmärkt, och vill man hålla på och gnälla och tjafsa så gör man det i spam-tråden, så blir det ordning och reda.

Nu uppfattas det istället som ni vill ha eran egen grupp och inte vill köra med e andra, utan ni ska ha en egen tråd bara för era körningar, vilket jag antar är helt felaktigt men det blir lätt så det uppfattas. I stora körtråden är alla alltid välkommna, t.o.m. dem som kör 125cc ;)

men tack för igår, vart trevligt :tummenupp

Det var ett bra inlägg!! Det som jag ogillar är folk som kommer in i tråden bara för att gnälla, om en person redan påtalat att det finns en "Stora körtråden" så räcker det. Att det fortsätter komma sura och griniga kommentarer gör ju att den som känner sig ny och osäker inte känner sig bekväm med att lägga in en tråd med risk för att lägga den fel.
Känns osannolikt att trådstartaren (vet jag inte ens vem det var) startade tråden för att exkludera någon, det verkar ju märkligt då den är öppen för samtliga, men det kanske kan uppfattas så.

Men jag blir grinig när folk tycker att det är viktigt att knäppa andra på näsan!

Trevlig helg allesammans, nu drar jag till 08-land och kommer förhoppningsvis åter :kär

henlo

Med lem
Gick med
2 Oct 2011
Hoj
Det var ett bra inlägg!! Det som jag ogillar är folk som kommer in i tråden bara för att gnälla, om en person redan påtalat att det finns en "Stora körtråden" så räcker det. Att det fortsätter komma sura och griniga kommentarer gör ju att den som känner sig ny och osäker inte känner sig bekväm med att lägga in en tråd med risk för att lägga den fel.
Känns osannolikt att trådstartaren (vet jag inte ens vem det var) startade tråden för att exkludera någon, det verkar ju märkligt då den är öppen för samtliga, men det kanske kan uppfattas så.

Men jag blir grinig när folk tycker att det är viktigt att knäppa andra på näsan!

Trevlig helg allesammans, nu drar jag till 08-land och kommer förhoppningsvis åter :kär

Får du helg idag? Det var ju jävligt orättvist! :D

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X

Ingen har knäppt ngn på näsan. Bara frågat varför det görs flera trådar med samma ämne.
Hade du inte varit så sur så hade det varit lugnt:)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati