WestW
.
Penguin skrev:Jag börjar som konsult i augusti. Samma bransch iofs, men en helt annan grej.
Betyder det att du måste börja jobba om dagarna eller kommer allt vara som vanligt?
Penguin skrev:Jag börjar som konsult i augusti. Samma bransch iofs, men en helt annan grej.
Vad ska man välja för upplösning då om man lyckas komma dit?WestW skrev:tryck F8 lite då och då under hela uppstarten så du inte missar. Du hammnar i en meny. Välj 'Aktivera VGA läge' Du kommer in i datorn och kan ändra upplösning. Starta om datorn och kör som vanligt. Skänk sedan skärmen du köpte i onödan till mig.
WestW skrev:Betyder det att du måste börja jobba om dagarna eller kommer allt vara som vanligt?
COOL! Är det fler som ska dit?Galne Dansken skrev:Jag har NYA däck - och ska åka till Vaxholm i kväll - det är årets höjdar kväll i Vaxholm - Skärgårdsbåtens Dag - Värdens rajtantajtan & sånt..
Alla Skärgårdens ungbåter ankommer kl. 20:00 från stan - och sen ä de kalazzz....
Kongo skrev:Vad ska man välja för upplösning då om man lyckas komma dit?
Det har jag redan testat massor med ggr, (högerklickat-egenskaper, osv.) Hjälper inte... är nog tyvärr så att mitt graf.kort gett upp...WestW skrev:Du har alltså bild och lyckas komma till menyn jag pratar om?
Välj då VGA läge och tryck Enter och så när du är så att säga inne (inloggad) i datorn eller vad man ska kalla det högerklickar du på skrivbordet och väljer egenskaper-inställningar.
Nere till vänster där det står skärmupplösning väljer du t.ex 800x600 och trycker okej. Starta om datorn. Tryck inget F8 eller nått sånt nu untan låt den starta upp som vanligt.
Nu ska du vara inne i datorn med lite knasig upplösning men med bild iaf.
Börja porrsurfa och be nån datakunnig kompis att ordna rätt upplösning nästa gång ni ölar ihop
Kongo skrev:Det har jag redan testat massor med ggr, (högerklickat-egenskaper, osv.) Hjälper inte... är nog tyvärr så att mitt graf.kort gett upp...
M:et skrev:Ledsen gubben, hade gärna följt med men jag ställer mig till skaran med bortförklarningar.
Min bortförklaring är att hojen står på verkstad för ventiljustering och inmappning av PC3:an
Snart slangar jag om er allihopa
Sorry mannen, såg ditt inlägg först när jag kommit hem... Tack ändå!danielos skrev:Jag ställer mig vid pumpen 17.45-18.00 och åker gärna med, Kongo du kan väl svänga förbi!
/Daniel
puffy_74 skrev:Nja kanske inte ALLA....
Grymt! kom hem för tre timmar sedan och kan inte ens ta mig i/ur stol eller soffa utan hjälp så det vore verkligen jättesnällt!!hocke skrev:Kongo, om det är grafikkortet som gett upp kan du få låna ett GF3 av mig. om du inte orkar skruva i det själv pga operationen så kan jag komma över o fixa det åt dig. bara pma om det är intressant
Deadmetal skrev:Det verkar som du dragit på dig allas olyckor.
Hoppas det löser sig med datorn, nu när du inte kan köra själv.
Krya på dig.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |