crashtestdummy
Ompa ompa.
Hararna som man skrämmer upp på vägen vid maxvarv kommer oehört fort närmare ditt framhjul, och sen smakar det järn i munnen efter man stannat och kollat om man tog haren eller inte.. aldrig mer 300 på allmän väg.
[PlastRaket] skrev:Tja, med min gamla cbr 600f kändes det faktiskt ganska lungt vid 302,59 km/h ........................
Jaaa, den var typ 2 kugg mer PLUS öppet filter och effektblås, snuten stannade mig en gång och ville prova typ men jag sa naäää.........Kreuger skrev:Antingen var det turbo på den hojen plus omdrevad eller så drömde du.... går hastighetsmätaren ens till 300 på den? originaldrevning skulle den knappast göra 300 ens om den orkade varva ur 6an.
Kreuger skrev:Antingen var det turbo på den hojen plus omdrevad eller så drömde du.... går hastighetsmätaren ens till 300 på den? originaldrevning skulle den knappast göra 300 ens om den orkade varva ur 6an.
guruville skrev:Fast du hade en streetfighter såg jag. Har man ingen kåpa så åker man inte gärna fortare än 200.
[PlastRaket] skrev:Jaaa, den var typ 2 kugg mer PLUS öppet filter och effektblås, snuten stannade mig en gång och ville prova typ men jag sa naäää.........
ozeo skrev:prova inte med goretex
OlleR skrev:I 300 blåser det mycket och hojjen e tung å styra
mikkelrev skrev:Hej alla glada hastighetsförbrytare.
Jag har själv aldrig kört speciellt snabbt på motorcykel, är lite feg av mig.
Det här kanske låter lite cp men jag undrar om någon skulle kunna beskriva på ett ungefär hur det känns att åka i uppåt 300 km/h, antingen här eller i ett mail till mig? Gärna ganska utförligt, inte bara med ord som härligt etc..
Kör försiktigt!
Fenix skrev:Man brukar komma till insikt med hurvida ens hjälm faktiskt är rätt storlek.
Comi skrev:Då menar jag inte att fånga luft och sänka farten till 140. Det jag menar är att du ska stoppa hojjen helt. Sätta ned fötterna och ta några djupa andetag.
R1000K5 skrev:Kanske lite fusk men om man har ett DB-kåpglas så är det lika lungt som att åka helikopter...Inga problem med att det rycker och sliter i huvud och kläder och vinden hörs knappt alls, däremot motorn...
Fenix skrev:Man brukar komma till insikt med hurvida ens hjälm faktiskt är rätt storlek.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|