Åka hoj söndag??

Davve23

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
Snart en R1
Så länge de inte är snö ute så åker jag iaf:tummenupp

Flyttade till Gävle för ca tre veckor sedan, tog hojkort förra veckan och känner mig jävligt ensam på min gamla hoj... är det OK för en nybörjare att dyka upp vid Statoil så här i slutet på sommaren?

jonesy76

Ny medlem
Gick med
17 May 2008
Hoj
Husaberg & Suzuki
Denna helg kanske jag kan va med.

Jepp, kommer och kollar framhjulet i luften jag..

Hallo!

Är det slut åkt för er på söndagarna? eller är det några modiga själar som åker fortfarande:yoparty

Ps/ Jonesy, Du får ta dig till haga o prova 950´n. var pissblöt när jag åkte förbi dig sist,:gnissla inge kul o stanna till då/ds.

/Nylle

SuperFly

Stötgasare
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Ingen just nu
Jag hänger på nu på söndag om det inte är skitväder! är det statoil vid hagaström som gäller eller nån annan statoil?

mutter

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
Honda CBR900RR -98
Åh. Låter skoj. Brukar det vara många som åker? Är det 11 vid hagström som gäller?

Man kanske skulle dyka upp om man får tid.

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
KTM 1190 Adv R
Nja Statoil va ju rätt men fel stad... 11,00 Statoil Gävlevägen i Sandviken är det som diskuteras....

Tänkte nog dyka upp om jag hinner få dit det där f-bannade framdrevet nån gång..

//cage

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Nja Statoil va ju rätt men fel stad... 11,00 Statoil Gävlevägen i Sandviken är det som diskuteras....

Tänkte nog dyka upp om jag hinner få dit det där f-bannade framdrevet nån gång..

//cage

Jag har nog ett framdrev liggandes i min postlåda hemma:D . Ska kanske försöka få på det i helgen. Kanske dyker jag upp på söndag:yoparty

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
KTM 1190 Adv R
Framdrevet sitter på plats MEN blev själv med två barn istället....
Så tyvärr dyker jag inte upp idag.

Ha så kul, :(

mutter

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
Honda CBR900RR -98
surt. fick inte tid att åka igår. det dök upp lite jobb. men jag siktar på nästa söndag.

blev det någon bra uppslutning igår?

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Hoj
KTM 1190 Adv R
Hur blir det imorgon?? Det verkar som vädret blir skapligt och då tänkte jag ta en sväng...
Uppslutningen har väl inte varit total på dessa söndagar:va

Är söndag fel dag?? 11,00 fel tid?? Eller finns det inget intresse att åka grupp??

Jag tycker man hör ganska många som klagar på att ingen "ordnar" en gruppkörning liknande de tex körs i Stockholm. Nu har vi inte alls samma utbud av krokiga vägar men de vi har skall väl användas!!

Vilka dagar skulle passa för kommande säsong??

mutter

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
Honda CBR900RR -98
Blä. Jag jobbar till 0600 imorgon bitti. Det blir ganska taskigt med sömn om jag skall vara i sandviken vid 11. Jag kommer den söndag då jag har tid och jag slipper dubbdäck.

15 skulle passa mig bättre för kommande säsong. Jag vet inte hur det är med resten. Hur länge brukar ni köra då? Är 15 för sent?

sark

Bitter och otrevlig
Gick med
31 Jan 2008
Hoj
r6
Enda gångerna senaste halvåret jag vaknat tidigt nog en söndag för att ens ha en chans att hinna till s-viken till elva har jag varit antingen bakfull deluxe eller sjuk. 13 eller senare skulle funka bättre för mig.

Gällande imorgon ska jag nog göra ett försök, det blir juh förmodligen sista riktigt bra dagen det här året. Men no promises tyvärr, ska försöka jobba lite ikväll, och det brukar bli sent.

mutter

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2007
Hoj
Honda CBR900RR -98
jag skulle kanske ha en chans att dyka upp om det var 15 imorgon. men det är väl lite väl sent påtänkt antar jag. jag gör aldrig saker i tid :näsblod kan inte direkt räkna med att folk skulle skjuta upp det för att jag (kanske) ska komma. det skulle vara om det är fler som känner likadant då

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Vi vart iaf 4 tappra som tog ur sängen och den frostbitna söndagsmorgonen.
En trevlig tur söder över på ca 10mil vart det denna gång.

Hoppas på större uppslutning till nästa år och vi kanske skulle köra nån "poll" om tid och dag för att få till det optimala samåkningstillfället....

// Lasse

Carl-m

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
XR1200 -09
Sen tycker jag att donken i valbo är en bättre plats att utgå ifrån. Då kan man äta och snacka lite före man åker. Tid kl 15 är bättre

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
I morgon dvs den 12/10 ser det ut att bli kanonväder så jag tänker då ge mig ut en sväng, hoppas att inte alla har ställt av utan att jag får lite sällskap.

//Lasse

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...