Åka i morrn

Swedda

Ge mig ett brejk, broder lax
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
2006 Zx6R
i morgon (onsdag) så ska de väl vara bra väder har jag för mig, tänkte inviga trönövägen och växbo "banan" för säsongen, en liten tur såhär i början av säsongen liksom... måste ju rosta av sig lite.

Några i krokarna som känner för att hänga på ?? sen måste hjälmkameran invigas åxå så någon wheelie kung vore ju skoj att ha med :tummenupp

R.Stefan

Vägar är till för att användas!
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
KTM 625 sxc -04 och KTM 1190 Aventure-14
i morgon (onsdag) så ska de väl vara bra väder har jag för mig, tänkte inviga trönövägen och växbo "banan" för säsongen, en liten tur såhär i början av säsongen liksom... måste ju rosta av sig lite.

Några i krokarna som känner för att hänga på ?? sen måste hjälmkameran invigas åxå så någon wheelie kung vore ju skoj att ha med :tummenupp

Hum..Ska ner till Rörberg å rosta av mej nu snart,var till Järvsö på fm..Växbovägen var rätt grusfri....Åker 272an söderut.. när jag bytt om...:yoparty

Bushmyra

Först kliar det sen svider det
Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2

Var ju synd att man missa onsdan, har kört växbo vägen och trönö vägen ett par gånger i år :tummenupp roligaste biten mot söderhamn är nog mellan kungsgården och svartvik/vågbro den rackarn svänger:tummenupp

R.Stefan

Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Var ju synd att man missa onsdan, har kört växbo vägen och trönö vägen ett par gånger i år :tummenupp roligaste biten mot söderhamn är nog mellan kungsgården och svartvik/vågbro den rackarn svänger:tummenupp
Även om du fortsätter ut mot Skärså så svänger det bra!!:yoparty

Bushmyra

Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
Även om du fortsätter ut mot Skärså så svänger det bra!!:yoparty

Måste prova den vägen då!
Ett annat "hett" tips är Anneforsvägen som är kuperad och kurvig som f**n
Sökte på eniro men hittade inget väg nummer men du kanske känner till den?

R.Stefan

Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Måste prova den vägen då!
Ett annat "hett" tips är Anneforsvägen som är kuperad och kurvig som f**n
Sökte på eniro men hittade inget väg nummer men du kanske känner till den?
Vi körde den i höstas... den är fin!! Det är du som lagar lastbilar va??

R.Stefan

Gick med
18 Oct 2005
Hoj
HMM:va jo det stämmer jag jobbar på Volvo Lastvagnar.. Har vi någon gemensam vän, eller nått sånt??
Nej,men jag var där på din verkstad en hel dag i höstas å bytte hylsor å injektorer i en gammal orange flisbil...Jag var ut å kollade på din hoj då... du sa nåt om blöta diken osv....

Bushmyra

Gick med
24 Mar 2004
Hoj
GSX1000R K2
Nej,men jag var där på din verkstad en hel dag i höstas å bytte hylsor å injektorer i en gammal orange flisbil...Jag var ut å kollade på din hoj då... du sa nåt om blöta diken osv....

ja det där jäkla diket ja :huvet det tog en jäkla tid att rensa alla kontakter och reglage på vatten och små grus. Ha ha ha.
Orange flisbil =slåab??

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...