OverTheTop
Ny medlem
Fick en pbot i förra veckan på min bil och nu börjar jag fundera lite om det hade gått att undervika (förrutom att komma för sent ).
Hade parkerat bilen på 10 min parkering och kom efter 13 min till bilen. Då stod det redan en pvakt och gick runt bilen. Jag kommenterade
- nu måste jag väl ändå hunnt före dig.
I samma veva börjar pvakten skriva på sitt block, sedan går han bort en bit medans jag lastade bilen med min väska och precis innan jag satte mig i bilen går han fram och sätter pboten på rutan!!
Vilket jäkla svin... vi kom nästan samtidigt till bilen.
Hur som helst så funderar jag på vad som hade hänt om jag hade stuckit innan han hade hunnit sätta på pboten på rutan...
Hade jag sluppit! har hört vissa rykten om att det kanske hade funkat.
Vad säger ni?
Peace
Hade parkerat bilen på 10 min parkering och kom efter 13 min till bilen. Då stod det redan en pvakt och gick runt bilen. Jag kommenterade
- nu måste jag väl ändå hunnt före dig.
I samma veva börjar pvakten skriva på sitt block, sedan går han bort en bit medans jag lastade bilen med min väska och precis innan jag satte mig i bilen går han fram och sätter pboten på rutan!!
Vilket jäkla svin... vi kom nästan samtidigt till bilen.
Hur som helst så funderar jag på vad som hade hänt om jag hade stuckit innan han hade hunnit sätta på pboten på rutan...
Hade jag sluppit! har hört vissa rykten om att det kanske hade funkat.
Vad säger ni?
Peace