Satan vad kallt det ska bli på lördag. Sol men bara +5 grader, blir till att stoppa i fodret i kläderna!
Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder Blir till att ha underställ på lördag... och kanske extra fleecetröja...
Jag har bara dåliga kläder.. Nää jag åker på fredag ist. 5 grader som bäst på lördag... brrrr....
Jag har bara dåliga kläder.. Nää jag åker på fredag ist. 5 grader som bäst på lördag... brrrr....
Vad är du för pussy egentligen?? Eller är det sukisukin som inte klarar av kyla?
Jag kan stolt säga att jag är en "fintväderåkare". Inge kylskåpskyla, regn, snöoväder, storm, etc. +10 det är min melodi.
Värme gör det hela lite behagligare, men det är alltid roligt att åka hoj. Skrev mitt inlägg lite på skoj... Men det är lugnt, jag beställer sol och 15+ så att våran Doktor kan komma
Kommer du kommer jag.Jaha, jag kommer vara på plats vid 11.00, utvärdering av väderläget gör jag då. Vore ju kul om det blev några stycken iaf...
Du har tillräckligt med foton ge mig och Dema2 en chans att komma ikapp.Nu vill jag veta om det blir nått åka imorrn? Och om man kan lita på att det kommer några? Känns lite trist att typ alla hoppar av för att det är för kallt och andra anledningar, speciellt om man skulle stå där inne själv efter åtta mils motorvägsåka... Dom som kommer kan väl skriva det? Blir det typ bara två stycken skiter jag i det, då blir det bulten och istället
Du har tillräckligt med foton ge mig och Dema2 en chans att komma ikapp.
Nilax kommer
Jag kommer
Omega3 kommer
räcker det för dig
Nu uppsöker jag strax Bulten och ser om det är någon fotoexpert som hunnit tömma minnet från dina repor
PS det är fredag då ska man va´ gla´
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |