Åka Tokholm fre 13 aug kl.17...

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
#Olsson# skrev:
Jag tror inte Benkar kollar på sånt. Jag däremot kollar alltid efter 125cc. Var det ni?

Jag och Marcus_136 här på forumet.

Säg gärna till om ni ska köra en behålla-körkortet-runda nån gång, då kanske man kan få hänga med? (Jaja, vet att jag bara har en liten moppe, men i eran s.k. bibel (Bike) stog det att man skulle hälsa eller krama minst en moppe/125cc åkare i sommar :) )

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Caffe skrev:
Jag kollar alltid efter fjortisar (kvinnliga), sällan de kör moppe dock.

Oj nu vart det off topic igen :gnissla

Ska du ut imorrn Olsson?

Ja dom är fina de små flick-kropparna :gnissla Trodde den där itcha var tjej. (Läppstift ser det jö ut som)

Jag får se imorn. Har dåligt samvete för massa jobb som är ogjort. Som jag sa till pvc - kanske en kortis med avbrott.

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
#Olsson# skrev:
Ja dom är fina de små flick-kropparna :gnissla Trodde den där itcha var tjej. (Läppstift ser det jö ut som)

Jag får se imorn. Har dåligt samvete för massa jobb som är ogjort. Som jag sa till pvc - kanske en kortis med avbrott.

Snabbisar är ju de bästa och att avbryta har ju vart en metod som fungerat sen urminnes tider när det inte fanns andra medel att tillgå för att kunna fullborda "vändan" :tummenupp

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Itacha75 skrev:
Jag och Marcus_136 här på forumet.

Säg gärna till om ni ska köra en behålla-körkortet-runda nån gång, då kanske man kan få hänga med? (Jaja, vet att jag bara har en liten moppe, men i eran s.k. bibel (Bike) stog det att man skulle hälsa eller krama minst en moppe/125cc åkare i sommar :) )

:fakta

Ja, vi är alla moppefukkos på något vis o jag hälsar alltid på 125or. T o m en o annan Aprilia-skoter faktiskt :D

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Itacha75 skrev:
Benkar, såg du två små 125cc åkare vid Rosenhill? Offroadare.

Tänka, tänka, tänka... Om jag inte minns helt fel, just när vi var på väg gå från fika, mot hojarna, så var det två stycken mindre hojar, offroad, i den bortre ändan av parkeringen, som smattrade till rätt rejält, och drog iväg, gissar nu att det var du/ni?!

Får väl skaffa en stor skylt i pannan, SH, när man är ute... :tummenupp

Hóppas ni fick en bra runda hemåt!

/B

Daytona Peter

hojlös :-(
Gick med
4 May 2003
Hoj
Triumph Daytona T595 *såld*
Vilken tid blir det avfärd idag då?
Kan tyvärr inte följa med på någon längre tur (hela dagen), har en omtenta på måndag att plugga till :mattias :gråta

Men om det blir ngt i kväll så är jag antagligen på.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
benkar skrev:
Tänka, tänka, tänka... Om jag inte minns helt fel, just när vi var på väg gå från fika, mot hojarna, så var det två stycken mindre hojar, offroad, i den bortre ändan av parkeringen, som smattrade till rätt rejält, och drog iväg, gissar nu att det var du/ni?!

Får väl skaffa en stor skylt i pannan, SH, när man är ute... :tummenupp

Hóppas ni fick en bra runda hemåt!

/B

Japp, det var vi på våra moppar.

Som sagt, säg gärna till om det ska åkas i inte-bli-av-med-körkortets-fart så hänger jag (vi?) gärna på. :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping