Tjaaaaa
Besikta Hojen igår i norrköping kl 9:50 . Var svin kalt på vägen ,, var lite orolig men de gick med blankt papper ,, skönt nu får vi köra grabbar
satan vilken aktivitet det är här ,, jag har iaf kommit en bra bit nu , bränt alla fästen så nu är det bara puts + lite färg , sen är det äntligen dags för montering av besten
nån som kan polera. jag har en heldel dött kryp på hojen sen förra säsongen.View attachment 359157
nån som kan polera. jag har en heldel dött kryp på hojen sen förra säsongen.View attachment 359157
1.
Riktigt bra tips från CMXI
1.
Kör in hojen i dushen.
2.
Blöt frugans badlakan (funkar även med trosorna beroende på storleken på hennes bakdel) och lägg den på hojen.
3.
Vänta.
4.
Tvätta med bilshampo samt svamp +avfettning.
5.
Köp något polermedel och vax tex från sonax.. finns på mekonomen.
6.
Ta frugans finaste kofta och gnugga lite med polermedel... lite autosol kan oxå funka på flugor som inte vill ge sig.
7.
Vaxa med dina silkes kalsonger...
8.
Varförihelvete gjorde du inte detta förra året innan flugjävlarna hann torka in??? Och glöm inte att vaxa skiten regelbundet nästa år!!!
9.
Ta en ÖL!
Min garagevän arbetar på BVS, han polerar allt billigt utan nåra skuggor
kan du fråga hur mycket han tar för en polish och en happy ending. SP
Jag känner en som är sjukt billigt på att svettsa, han svetsar allt och det blir sjukt snyggt
Hörru, vad är det för best du bygger egentligen.. Mycket hemlighetsmakeri tycker jag! Fram med bilder på bygget..! Jag förväntar mig däcksrök och eldsflammor!! Snigelspåren skall synas från balkongen när du passerat!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|