Tobberäzer
Ny medlem
Jag får väl bygga några kantstenar som du väl är bekant med....haha jag kommer varva dig medans jag enbart kör på framhjulet
Det är vad en KTM går för
Jag får väl bygga några kantstenar som du väl är bekant med....haha jag kommer varva dig medans jag enbart kör på framhjulet
Det är vad en KTM går för
jagar han ´?
Jag får väl bygga några kantstenar som du väl är bekant med....
Härlig tur med bågen idag, någon som är sugen på en sväng i helgen om vädret passar.
......... vad gör ni då, blir det nån PAAAARTTTEEEEEEEEY i år eller? vem är med festkommiten?
Finns det några intresserade vilket det verkar finnas ont(?) om så kan jag dra ihop nått om ingen annan vill ta tag i de. Boka bord någonstans, eller ska de även vara någon aktivitet även under dagen?
Finns det några intresserade vilket det verkar finnas ont(?) om så kan jag dra ihop nått om ingen annan vill ta tag i de. Boka bord någonstans, eller ska de även vara någon aktivitet under dagen?
Finns det några intresserade vilket det verkar finnas ont(?) om så kan jag dra ihop nått om ingen annan vill ta tag i de. Boka bord någonstans, eller ska de även vara någon aktivitet under dagen?
Här va inte mycket till snack längre..
vilket tryck det är i linkan forat ,, vad sysslar folk med ?
Det är jakt tider ett tag till, sen ska alla fordon servas, och däremellan tänkte jag trycka in en ÖL!
gött , sj väntar jag på mina licenser men förhoppningsvis kommer de inom kort , det är tur grisen är lovlig året runt
hittar du ngn får du panga när o varsom
hund är trevligt , annars kan det bli lite långkukigt ,, vi ska förhoppningsvis ut en sväng imorgon
åtminstone skjuta in en kompis bössa
rätt skönt o ha lite säsongsbetonade intressen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024