Tobberäzer
Ny medlem
Jag hänger mer en gärna på om du skall köra cross..Roligare att åka till en bana om man känner någon så skrik till så hänger jag på ett varv
Will do. Så fort höger handled läkt ihop är tanken att det skall köras en sväng!!Jag hänger mer en gärna på om du skall köra cross..Roligare att åka till en bana om man känner någon så skrik till så hänger jag på ett varv
Någon som vet ett bra ställe där man kan köra lite fly-by:s? Tänkte försöka filma lite. En lång raka, utan bebyggelse och snutar vore bra..
Ah! Coolt! Ska kolla upp dessa vägarna! Den vid klockrike låter ju bra!Du har ju rakan vid ikanoområdet, bakom bauhaus den är ganska lång. Klockrike utanför Ljungsbro har du en gammal flygraka, den är ett par km, annars finns ju flygrakan vid gamla biltema, visserligen så är det 60km/h o det ekar som fan Men det låter säkert gött på fílmen.
Tjena!Något åk planerat i veckan? Tänkte ta en tur ikväll eventuellt om någon är sugen att hänga på. Men man kanske måste skaffa Facebook för att se när ni kör. Jag som vägrar Facebook. Nåväl skrik till här om ni ska ut o åka något. Mvh Tobbe
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|