Åka-tråden!

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
Ducati Monster 796 -12
Ett tips för de som tänkt åka på torsdag: se till att ha mörka visir! Iaf om ni tänkt hamna bakom ricky. :brinnerup

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
:D:D:D:D

Vilka ska till Sviestad på tors och gasa då??

Jag skall! :yoparty Om vädret blivit bättre! :gnissla

I helgen är det B-race på sviestad. Hjälper man till är det funktionärs-kvällskörning på tisdag. Sen får man en kvällsåkningsbiljett med som man kan använda till annat tillfälle.

PMa Alx om ni är intresserade att vara funktionär i helgen. Man behöver inte ha gått nån kurs innan.

// Johan

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Ett förmiddagsinlägg som omväxling...

På torsdag blir det lite stökigt i depån pga eldragning till helgens tävling, men prognosen talar om 19 grader och sol så kom i tid för vara säkra på en plats.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Ett förmiddagsinlägg som omväxling...

På torsdag blir det lite stökigt i depån pga eldragning till helgens tävling, men prognosen talar om 19 grader och sol så kom i tid för vara säkra på en plats.

låter gött det..

skall bli mycket intresant att se om ricky lyckas röra lite på den där oviga kroppen och få till ett knäskrap också :D

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
låter gött det..

skall bli mycket intresant att se om ricky lyckas röra lite på den där oviga kroppen och få till ett knäskrap också :D

Jag är gammal nog att inte behöva posörskrapa mina knän. Dessutom har jag skrapat knät. En gång. Och då gick det hål på skinnstället. :rolleyes:

Nu ligger snarare problemet i huruvida jag alls kommer till Sviestad med donnan då kedjan verkligen har gett upp. Spänd som en fiol på 20% av varvet och 60mm kedjeslack på resten.....:gnissla:gnissla

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Nu har jag varit ute i garaget och tystat ner en skönskungande R1'a :( så man får vara med och leka i morgon på Sviestad :yoparty

Nu får bara alla se till att dansa soldans så man vågar sig ut imorn kväll :Rockbanan

Hoppas man får se Schnellfahren baxa runt den lite överviktiga (även om han satt henne på bantningskur, läs inget kåpglas) japanska glädjeflickan.

Däremot är jag orolig om FZ1 kommer att ligga som tourledare då det brukar innebära blöt underlag & grus. Så i hanns grupp vill inte jag köra :hej

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Jag är gammal nog att inte behöva posörskrapa mina knän. Dessutom har jag skrapat knät. En gång. Och då gick det hål på skinnstället. :rolleyes:

Nu ligger snarare problemet i huruvida jag alls kommer till Sviestad med donnan då kedjan verkligen har gett upp. Spänd som en fiol på 20% av varvet och 60mm kedjeslack på resten.....:gnissla:gnissla

sådär säger du ju bara för att du inte klarar av att få ut knät =).

du får helt enkelt åka och blixtinköpa en ny kedja.. hur svårt kan det va :tummenupp

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
Ducati Monster 796 -12
sådär säger du ju bara för att du inte klarar av att få ut knät =).

du får helt enkelt åka och blixtinköpa en ny kedja.. hur svårt kan det va :tummenupp

Jag hoppas du inser att efter dessa kaxiga uttalanden så förväntar vi oss att se dig byta knäpuckar mellan varje omgång för att de slitits ner. :fakta

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Nä, imorgon skall det hjälpas till på B-racet så att det kan köras bana på tisdag kväll! Det blir premiär med nyinköpta aprilia 250n i licensgruppen. Spännande! :)

// J
Har jag fattat rätt :va
du kommer att feta runt på en 250.
Är det så så är du just nu min favorithojåkarbuddykompis.
Jag säger bar Gooooooo Johan Goooooo.

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Hoppas ni haft en trevligt tur idag!

Är det någon som är sugen på mer åka imorgon? Har skrivit i Norrköpingstråden!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning