Åka-tråden!

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Någon/några som tänkt att dra ut i helgen o åka en sväng? Om vädret tillåter vill säga...

jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll
:va så om ngn åker före o agerar lite riktmärke så är man på

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
jag är nog sugen , men det verkar va ngn inställningsgrej till min hastigetsmätare som inte diffar , eller osså har jag vänt magneterna åt fel håll

Jag är också på! Min mätare strular också lite men de ingen big deal. Har klarat mig i två år :yoparty

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00

Kul att några är på, ska hämta en hoj nu på torsdag i Gbg. Efter de är gjort kan vi ju bestämma tid o plats när ja vet om köpet gick som planerat :)

Lycka till me hojköpet! :)

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
den ger ju ingen signal alls :mad:

Vänd magneterna som du misstänkte var problemet då? :) Eller mena du nått annat kanske :va ^^

Edit: Om det regnar och är kallt i helgen, samt om min förkylning inte har gått bort som ja har fått :mad: Så blir de nog inte köra...men vi får se, skulle ju bli bättre ljög nån om på tv :tungan

Last edited:

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Verkar som att inte så jätte många har börjat köra än.:va Själv är ja i full gång. Vad väntar alla på? :tungan

jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
jag väntar på bes :( 23 maj var tidigaste tiden , blir o kolla varje dag , funderar nästan o åka dit o snyfta o se om man blir insläppt

23 Maj är ändå bra, kunde ha varit värre. Typ när man tittar in i andra trådar och ser att folk har fått tid i augusti :död

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
Någon som är sugen på att ta en tur imorgon, måndag och/eller på tisdag? Tänkte dra ut och åka en sväng bägge dagarna.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...