Tur att det gick bra med dig, men självklart tråkigt. Några större skador på hoj? Vart det en lowside klassiker?
aj fan tråkigt o höra.. hoppas allt är bra med dig..
Ajaj! Skönt att du klara dig skapligt endå då!
Krya på dig!
Bild på cykeln?
Tjena böjs..
Tackar för de omtänksamma orden!
Jag klarade mig med ett par skrapmärken på skinnstället, lite jobbigt att springa på ölmässa något förfriskad
utan att kunna räta på vänster knä samt att inte kunna sätta ner höger häl.... men vafan.. e man racer så är man
Det var vid ett testa att åka med framhjulet lite högre än innan tillfälle som jag trots min gudomliga förartalang
gnissla) helt plötsligt befann min åkandes på marken bakom cycklen (hur faan gick dethär till osv..).
Allt var frid och fröjd tills jag försökte resa på mig men glömt bort att jag fortfarande färdades i ca 30km/h utan motorfordon mellan benen och däregenom helt sonika började göra kullerbyttor.
Hojen (Husan) klarade sig nästintill oskadd med endast en avbrutet kopplingshantag samt en böjd växel spak/pedal. Ett elvakroners lampfäste får jag införskaffa dock!
Så hojen är startklar och jag liksaå.
Såg i andra tråden att nu skall ut igen era suputer... jag är utomlands mitten/slutet av dec, så ni får klara er utan min vägledning även denna gång!
Hur går det för Daniel "The Whip" Simoncelli??
Hjälpte crashpuckarna??
Hoppas att varken du eller hojen är bortom räddning!!