Nu är jag oficiellt trött på den här skiten och skall skicka ett argt mail till SMHI och begära sol och värme med omedelbar verkan!
Det är en stor röra, nej då. Alla lager i sving o fälgar mm är bytta (välbehövligt) Sen blir det iväg med kåpor på lack o sen en liten ventiljustering.. sen kan man köra! Väntar bara på att dom ska få armen ur röven och lacka mina fälgar nån gång också som dom har dragit på sen i mitten av December. Väntar även att ett företag som ja beställde delar i från i november ska skicka de delar som nu har varit restade i 3 mån. Fick sista paketet idag, trodde ja..mycket riktigt så har de skickat fel saker och några delar saknas igen... Alienmoto, sämsta företaget jag har haft att göra med, när det gäller "kort" leveranstid!!
Men man får se de positiva i det hela, man har alltid något att längta efter
"Mugge" hur går det för dig med cykeln? Fått ordning på sving mm än?
Nu är jag oficiellt trött på den här skiten och skall skicka ett argt mail till SMHI och begära sol och värme med omedelbar verkan!
Det verkar inte som om SMHI brydde sig om ditt mail. Det kanske är dags att ordna demonstrationer utanför SMHIs kontor.
men vi väntar 2 mån till , det där alla för en borde gälla hoj-åkandet osså
Råkade nämna smhi's agerande för ett gäng egyptiska supportrar, de verkar ha blivit ett jäkla liv nere på någon match när de insåg hur smhi behandlar oss hojåkare här i sverige!
Kämpa på nu mugge!
Se till att få klart "dödsmaskinen" nu, annars har du en stående inbjudan till att sitta bak på sukkan och mata mig med snus under åkturerna!
(dock på bana, allt för att slippa bli omkörd av er på gatan)
Jo... troligt....
Kul med satsningen.. när är första rejs??
Ska bli riktigt kul, ser fram emot de. Tävlingar är inget jag har bokat in riktigt än. Riktar in mig på att ta licens först och sedan kör några träningar, om allt känns bra med nya hojen och jag kör så pass bra som jag vet jag måste och som ja tror ja kan. Så får vi se därifrån hur seriöst denna säsong blir. Vi hoppas på de bästa
Självklart kommer vi andra stå o heja på dig! Vi har redan kläderna klara o allt!!
Vad tycker du?
Ska bli riktigt kul, ser fram emot de. Tävlingar är inget jag har bokat in riktigt än. Riktar in mig på att ta licens först och sedan kör några träningar, om allt känns bra med nya hojen och jag kör så pass bra som jag vet jag måste och som ja tror ja kan. Så får vi se därifrån hur seriöst denna säsong blir. Vi hoppas på de bästa
Funderar på på om man ska ta licens på Karlskoga ist. Tänker inte chansa och se ifall de blir nått i lkpg eller inte.. men vi får se hur jag gör. Fast jag renoverade inte motorn, så jätte mkt har ja inte gjort, blir bara en ventiljustering och ompackning av gaffel o en del till innan den får kallas klar Fått nån lack på din wretta än?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|