Ja vad skall man säga...Kan bara skratta! Fan vad kul det var idag och gasa lite grabbar. Kul sista sträcka idag, mycket start och stop
haha jaa det var riktigt roligt!
Tack för gårdagens åktur. Jag tror han i BMW'n hade roligast av alla
Ja vad skall man säga...Kan bara skratta! Fan vad kul det var idag och gasa lite grabbar. Kul sista sträcka idag, mycket start och stop
Nån åkning planerad framöver?
Hej alla glada!
Är nyinflyttat i Linkan sen ca ett år tillbaka och fick för 2 veckor sen sån grym hoj-abstinens att jag köpte mig en. Efter att ha spanat runt lite på forumet här hittade jag denna tråd som verkar riktigt nice. Så mina frågor är som följer:
Är det bara att haka på när ni åker?
I så fall, när var och hur?
Simma lugnt
//Jonas
Hej Jonas!
Det är bara att haka på, alltid kul med nya ansikten. Det kommer upp när det är körning och var vi möts så det är bara att dyka upp på angiven plats och tid.
Vad är det för tempo på körningarna? Kan man åka med som nybörjare eller sinkar jag hela gruppen? Har bara kört hoj sen i början på maj...
Vad är det för tempo på körningarna? Kan man åka med som nybörjare eller sinkar jag hela gruppen? Har bara kört hoj sen i början på maj...
ja nu har ju lig gått över till banan , så helt livsfarligt är det ju inte längre
..
Drar hem till Stockholm torsdag kväll, hittade denna väg. Så om ni är sugna på att ta den en bit så e jag på.
Är det någon som kört den vägen? Är det värt att ta den istället för att nöta två timmar på e4an?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|