Åka-tråden!

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Självklart ska du med! Därför tkr ja du bestämmer en tid och dag (lör/sön) Så att vi kan ta en sväng. Jag kan när som :)

Då säger vi lördag kl 14 statoil ryd så hoppas vi på att MÅNGA kan, för då kan vi även bestämma när vi ska köra på söndag......:arsele Kom igen nu så vi blir några jag vet ju att det finns minst 50 :krama där ute som är sugna...:tummenupp eller är alla TUTTAR nu för tiden :yoparty
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Då säger vi.... 50....TUTTAR nu för tiden :yoparty

Det blir kanon och hoppas vi blir ett gäng. Men blir det bara du och jag, så blir jag glad för det! :banana

Alltså....
Samåkning

Plats: Statoil Ryd (Linköping)
Dag: Lördag 3/5
Tid: 14.00


Tung pung är de som gäller, inget tofflande. Så på med skinnet och upp på hojen!
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Kan bli lite sen

Har du fortfarande mitt nummer så kan du slå nått sms när du vet att du lär vara där. Så kan vi vänta in lite :)


Edit: Om inte Räser Tobbe är allt för gAskÅT, för då DRaR vI diirrr :fakta :yoparty
 
Last edited:

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Har du fortfarande mitt nummer så kan du slå nått sms när du vet att du lär vara där. Så kan vi vänta in lite :)


Edit: Om inte Räser Tobbe är allt för gAskÅT, för då DRaR vI diirrr :fakta :yoparty

Jösses vad kul det ska bli att få dra lite idag då.....är ni laddade...:tummenupp
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Samåkning!

Samlingsplats: Braskensbro Shell -7/11 (Linköping)
Dag: Söndag 4/5
Tid: 14.00​

SP :yoparty
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Åker ni småvägar nere vid Sturefors kan jag varna för att de är fulla av slangbilens goa grus och ingen skyltning är det! Det var smått obehagligt att stöta på idag när det började klinka mot kylaren och man insåg att det var gruset.
 

ApriliaChrille

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2014
Ort
Linköping
Hoj
2001 Aprilia Falco, 2004 Aprilia RSV Factory
Åker ni småvägar nere vid Sturefors kan jag varna för att de är fulla av slangbilens goa grus och ingen skyltning är det! Det var smått obehagligt att stöta på idag när det började klinka mot kylaren och man insåg att det var gruset.

Hör av dig till vägverket om detta. Det är deras underleverantör som inte sköter sig så de får väl nypa dem i öronen.
 

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Några som är sugna på en kvällsrunda i veckan om vädret är fint...:D Kollar trådet om intresse finns :tummenupp
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Några som är sugna på en kvällsrunda i veckan om vädret är fint...:D Kollar trådet om intresse finns :tummenupp

Nej det blev ändrade planer i söndags tyvärr, hoppas att ni blev några stycken iaf. Jag följer gärna med på en kvällstur i solnedgången ;) tid o plats bara så :)
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Tänkte precis komma hit och skriva det. Jag tyckte det lät skoj med en kvällstur men satan vad tråkigt vädret ser ut att bli :(
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Regnträning är mest lärorikt! Torsdag verka bli lite uppehåll iaf, kanske sikta mot en tur då? :)
 

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Regnträning är mest lärorikt! Torsdag verka bli lite uppehåll iaf, kanske sikta mot en tur då? :)

Torsdag låter kanon :banana ni som har fejjan kolla även med gruppen hjärndöd i Linköping vet att det finns folk där som har dålig koll på Åkatråden här på sporthoj. Ju fler vi blir dessto roligare blir det ju :yoparty. Li_G bestäm tid o plats på Torsdag så blir det fett med GASA...:arsele
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top