Åka-tråden!

Imorgon tänker jag och en polare ta oss ut, för den som vill är ni välkomna att haka på :) vi utgår från Linköping.

På schemat står lite avrostningsövningar, en lagom tur och såklart en eller två kaffepauser.
Inget direkt planerat vad gäller tid.

Kanske, om jag kommer ur sängen imorgon. Trädgårdsarbete idag och är aningen stel...

Spännande dag igår!

Även att vi enbart var 2 hojar så han vi med en massa roligt!
Vi började med krypkörning, konbana och inbromsningar.
Därefter drog vi Roxen runt och stannade i Norsholm på en kaffe och våffla. Efter vi druckit upp beslutade vi att sikta mot kusten, tyvärr kom vi inte mycket längre än östra ryd där en punktering i bakhjulet strandade oss mitt ute i ingenstans...

Hur som.. vi hade en trevlig dag som slutade med att vi tog oss hela vägen hem och mätaren stannade på ca. 25 mil :yoparty

Körde kortegen för ett par år sen. Aldrig mer. Med en stor sporttwin bli all körning under 30 en plåga. Var helt övertygad om att jag skulle behöva en ny koppling efteråt... Hatar stadskörning.

Chrille så som du kör förstår jag dig. :) .. ytterst tveksamt att det blir kortege för mig som sagt så känns det som att ska man ligga o småfisa skall man ha fint väder annars är både slö farten och vädret en plåga. Det är jag för gammal för.

Chrille så som du kör förstår jag dig. :) .. ytterst tveksamt att det blir kortege för mig som sagt så känns det som att ska man ligga o småfisa skall man ha fint väder annars är både slö farten och vädret en plåga. Det är jag för gammal för.

Nu förstår jag ingenting.
Jag brukar ju stanna och vänta

Nån som ska ut och köra imorgon eller på lördag? Blir nog en sväng efter jobbet imorgon och en sväng till Bikers Day på Tornby + en tur på lördagen.

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show