Åker du på rätt hoj ? personlighets test!

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Fick Yamaha YZF R1!!!! :banana :banana Vaffaan sålde jag den för??? :va :huvet

Yamaha YZF R1
You scored 7 moxie, 8 zeal, and 5 pomp!
You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match. Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1. Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)

It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish. (But hey, I could be wrong. Its only a silly test.)

Bifogat

• mt1108813375[1].jpg
    mt1108813375[1].jpg
    11.8 KB · Visningar: 353
Last edited:

denimblack

rockstjärna
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
XB12SX 2010
ducati monster :wiggle ganska schysst ändå, det var den första tunga hojen jag körde (borträknat några offroads som bara kändes som lite överväxta MT5:eek:r). det stod att harleys bara skulle göra mej besviken! :3freak

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
600cc sportbike

Edit:You are the primary source of extra bits of fairing plastic on eBay.

On a hot day, you're likely to be seen weaving through highway traffic at warp speed, wearing sneakers and a t-shirt blowing up your back.

The good news for you is that this is a temporary phase in your riding career. You will either (a) buzzsplat or (b) become more acutely conscious of your own mortality after a few minor but eye-openingly lucky crashes.

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
ninja special med extra mos
You are a squid. Your bike is a 600cc Japanese Sportbike. Take your pick, it really doesn't matter, since you're going to wad it.
You are the primary source of extra bits of fairing plastic on eBay.

When you're riding in the mountains, you have a hard time keeping up with that Olde Pharte on a Triumph Thruxton without blowing the centerline in the twisties and going WFO on every straight. (You're not a bad rider, but you're just not as good as you think you are.)

On a hot day, you're likely to be seen weaving through highway traffic at warp speed, wearing sneakers and a t-shirt blowing up your back.

The good news for you is that this is a temporary phase in your riding career. You will either (a) buzzsplat or (b) become more acutely conscious of your own mortality after a few minor but eye-openingly lucky crashes.

Take it to the track. You'll live longer.

hehe än har jag inte vurpat nått

Tobbe (R1)

Medlem
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
Såld
Yamaha YZF R1
You're addicted to speed, but have the knowledge and experience to match. Although you like to win, you don't really care so much about competing with others as much as competing with yourself.
Your bike is the Yamaha YZF R1. Given how easily the rear wheel on this beast spins up coming out of turns, it is fortunate that you constantly work to improve your skills. (I've seen more R1s crash at track days than any other bike.)
It was a close decision with the Suzuki GSXR1000, but your personality seemed a bit more R1-ish.

Jag köpte rätt hoj! :banana

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
RRacer skrev:
Tydligen har jag en Mille, men borde köpa en gammal EX 500 och åka på bankörning :confused:

Same same for me

Men att jag skulle bli skrämd av effekten i Millen och mest köpt den för att hänga vid korvmojjen känns inte riktigt rätt...

stranglefoot

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSXR 750 -87
Hd sportster 883? Herregud! Om det åtminstone hade varit en 1200! ÄR ju mer körglädje i min gamla Puch Dakota!

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
600cc sportbike blev det.

"You are a squid. Your bike is a 600cc Japanese Sportbike. Take your pick, it really doesn't matter, since you're going to wad it."

"On a hot day, you're likely to be seen weaving through highway traffic at warp speed, wearing sneakers and a t-shirt blowing up your back."

:banana

sirSmokealot

Vet inte vad jag ska välja!!!
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
det blir nog en röd
Fan ved detta suger... fick osso sportster...

I och för sig, om jag skulle välja en harley så skulle det bli en sportster, men vad faan... :arsele

KTM660 rules! Det är rätt hoj för mig! :tummenupp

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Hoj
Gixxer 1000 K7
Jag fick en RSV mille,,, men jag skulle köpa en japansk sporthoj och köra på bana innan jag dödade mig själv :yoparty

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
sirSmokealot skrev:
Fan ved detta suger... fick osso sportster...

I och för sig, om jag skulle välja en harley så skulle det bli en sportster, men vad faan... :arsele

KTM660 rules! Det är rätt hoj för mig! :tummenupp

Av samma andledning finns det homosexuella som förtrycker sin böjning för att passa in :hihi remeber sience never lie om detta kan kallas vetenskapligt

V990

Livsnjutare
Gick med
30 Nov 2005
Hoj
2x ZX12R, 1x Sportster 1200
jiipiii jag fick också Hurl(ey) Parkinson.....de är nog faan de fulaste hojjarna som finns :tummenner

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0