Bästa tiden för uppkörning! Får du vara först ut så deppa inte utan var bara glad. Att köra upp som första man/kvinna är bäst!
Du kan inte ändra något till imorgon så ta det bara chill i den mån du kan. Det kommer gå skitbra. Alla har varit nervösa inför sin uppkörning. Om någon säger annat så ljuger den personen haha.
Kör hårt och lycka till!
Tänk såhär: går det inte nu, så går det nästa gång, eller gången därpå. Ta det lugnt, annars blir man så stressad att man misslyckas. Ta det som "en kul grej", en erfarenhet, en upplevelse, ett första steg mot körkortet.
Det kommer att gå bra. Påminn dig själv om att slappna av och ha blicken långt fram. Lycka till
Som en körlektion till, fast utan tjatet och alla påminnelser. Njut av att få köra i lugn och ro.
Klar att det kommer att går bra.
Det bästa
är att endera klarar du uppkörningen
eller så får du göra om uppkörningen.
Inget spänna sig för alltså.
Du kan alltså inte misslyckas.
Det är bara att köra MC.
Lycka till! Och som sagt, idag kör du motorcykeln, så att du får fortsätta träna på egen hand, tills du kliver upp ett snäpp till och är ett med hojen, så att ni verkligen kommunicerar med varandra. Det och god överblick i trafiken är grundförutsättningarna för att man ska ha ett långt och lyckligt liv med hojen För det mesta är ju roligare när man är duktig på det man gör. Är man duktig så blir man heller inte rädd, och det är rädsla/stress som gör att man gör dumheter när något händer.
Du ska inte ÅKA motorcykeln fick jag höra i början, du måste KÖRA motorcykeln. Tog mig några månader att begripa skillnaden men nu fattar jag.
Helt rätt, du ska inte vara passagerare imorgon utan förare!
Köra eller åka tåg?
Köra eller åka buss?
Lycka till och kör lugnt!
"You´re gonna make it, believe me girl. Men inte behöver man köra mc, jag har åkt mc i 40 år. Ungefär som jag åker bil, puttrar runt och tittar mig omkring och mår bra, bara. Men det kanske ställs andra krav nu, vad vet jag?
räknar med att vi syns på vägarna efter din uppkörning i mon!! detta löser du plättlätt
08:15 - bra tid. Jag har inte hört någon som har misslyckats så dags.
Lycka till!
Tänk såhär: går det inte nu, så går det nästa gång, eller gången därpå. Ta det lugnt, annars blir man så stressad att man misslyckas. Ta det som "en kul grej", en erfarenhet, en upplevelse, ett första steg mot körkortet.
Vad är ålder.. ett nummer som omgivningen bedömer en för, när det är ditt sinne som räknas, det finns 30 åringar som är segare än seg och jag har träffat en 84 åring som körde bandagar...
Håller tummarna! Berätta hur det gått sen.
Tack, JAG KLARADE DET!!!! Tack för pepp!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|