Åker polisen i Sthlm på oranga BMW K1200S..?

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Ort
Järfälla
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Alldeles lagom mycket maskin tycker jag... ;)

Jag är ganska säker på att jag är ensam i Umeå om att ha en orange K1300R (rätta mig gärna om jag har fel), så om Umeås MC-poliser fick en likadan att leka med borde jag kunna skrämma upp en och annan trafikant när ryktet väl spridit sig.
 

Fallis

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda cbr 1000rr - 04
Nä skulle nog tänka efter både en och två gånger innan jag sparkade ner ett par kugg och vred på rullen.. lång motorväg som är hyffsat rak samt att jag VET att det inte är en snabb hoj som samhället köpt honom.. typ Afrika twin eller annat skit.. Samt att jag verkligen vet att jag gjort en sån tabbe så att kortet verkligen kommer vara borta en lång framtid..
Alltid svårt det där.. hur fort vågar man ligga i lång mjukt svepande kurva.. 299km/h med blinkande REV-lampa..? så dags då att komma på att det gick lite fort..
Vet ju att Polisen är grymma hojåkare på både konbana och trafik men vågar dom toppa skiten ur sin maskin och köra på gränserna..? Hoppas jag aldrig behöver ta reda på det..
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Alldeles lagom mycket maskin tycker jag... ;)

Jag är ganska säker på att jag är ensam i Umeå om att ha en orange K1300R (rätta mig gärna om jag har fel), så om Umeås MC-poliser fick en likadan att leka med borde jag kunna skrämma upp en och annan trafikant när ryktet väl spridit sig.

Jag skulle nästan våga säga enda K1300R:en i norrland. Tummen upp till dig. Fin hoj. :tummenupp
 

Fallis

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda cbr 1000rr - 04
Blev lite fel där.. Menar INTE att Afrika twin är snabb.. glömde nog nåt där i texten..
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top