Åkning i Göteborg. Söndagen den 6:e Juli.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Hej igen :) .

Vad sägs om en härlig tur på söndag.

Träffas vid Götaplatsen vid 16:00.

Tempot kommer att hållas på en lagom men ändå forcerande nivå, lite beroende på vilka som kommer.

Sträckningen kan vi bestämma på plats men turen bör innehålla åtminstone en fikapaus eller en glasspaus :bow

Hoppas på större uppslutning än förra gången :rolleyes:

Läs även detta: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=14386

Kram på er :hej

EDIT/ red ninja dig möter jag upp i Trollhättan om det passar. Jag vet ju var du bor :D

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
låter jeevligt najs.... Hmm, jag åker nog från lilla edet / västerlanda... Kan ni plocka upp mig med då??? Om ni nu åker den vägen???

Annars så kommer jag nog direkt till Götaplatsen....

:hej

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Kan vi väl :tummenupp

Ligger det inte en Statoil någon mil söder om Lilla Edet längs 45:an? Vi skulle kunna träffas där :)

Vi hörs :hej

PM:ar dig nu :crash

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Kan vi väl :tummenupp

Ligger det inte en Statoil någon mil söder om Lilla Edet längs 45:an? Vi skulle kunna träffas där :)

Vi hörs :hej

PM:ar dig nu :crash

Jo, om man nu vill åka 45:an... Tänkte mer på den andra vägen från lilla edet te kungälv....den åkte vi (dumdum, cool_lilja å tre gubbar till) förra gången.... ruggigt skön..... Nä, visst en statoil vid edet funkar annars oxå....

HA DET GôTT :hej

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Ahh du menar den vägen. Dumma mig som inte tänkte på det :rodnar .

Den skall vi ha :tummenupp

Men vart kan man träffas då :confused:

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Åhh vad jag skämms.

Hur kunde jag glömma den kungliga vägen :rodnar :rodnar

Börjar bli gammal och senil :rodnar .

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Det här blir skitbra juh=) jepp, Sergeanten: ):)):) lite sugen på o höra gixxervrål igen: )):) söndag låter helt ok tycker jag, jag hoppas oxo det blir några stycken....

sergeant< du dyker upp vid 14,30 snåret då?!! så rullar vi neråt den ogenaste vägen hehe mvh

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Åhh vad jag skämms.

Hur kunde jag glömma den kungliga vägen :rodnar :rodnar

Börjar bli gammal och senil :rodnar .

ha ha det är lugna puckar (glasspuckar).... hmmm...den är grymme den vägen...

Vi kan ses vid västerlanda bygdegård... Typ där har min tjej sommarstuga.... det skulle nog passa....

Den vägen är sannerligen en fröjd för både hoj, hjärta å kropp...

Sen svänger man ju givetvis av vid.... fan heter det.....hmmm, innan diseröd.... så man lixom kommer in i kungälv vid fästningen nästan..... vet du var jag menar eller???....

har PM:at tebax...

gixxermixxer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
hållundan skrev:
låter jeevligt najs.... Hmm, jag åker nog från lilla edet / västerlanda... Kan ni plocka upp mig med då??? Om ni nu åker den vägen???

Annars så kommer jag nog direkt till Götaplatsen....

Självklart plockar vi upp dej, det blir nog västerlanda-romelanda vägen ner, om man inte vill skarva på 45;an men det är väl inte aktuellt=)
mvh

Last edited:

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
hållundan skrev:
Jo, om man nu vill åka 45:an... Tänkte mer på den andra vägen från lilla edet te kungälv....den åkte vi (dumdum, cool_lilja å tre gubbar till) förra gången.... ruggigt skön..... Nä, visst en statoil vid edet funkar annars oxå....

HA DET GôTT :hej

Den vägen e riktigt go!!!! :tummenupp Måste fixa det där satans kortet snart!! :mad: Men jag hänger väl ändå inte med, om jag kör en liten 125:a.... Får slänga i brorsans RGV motor.... :skrämd

HA DE GÔTT

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
red_ninja skrev:
Självklart plockar vi upp dej, det blir nog västerlanda-romelanda vägen ner, om man inte vill skarva på 45;an men det är väl inte aktuellt=) Edetrasta 15,20 ungefär då
mvh

Ni vet väl att jag kör en skabb CB 400N från 82 utan fungerande hastighetsmätare och har ett riktigt posörställ å ser ut som hej kom å hjälp mig å dö =).....

Lixom så ni inte får chocken.... Men visst, alla är vi barn i början...

Vad hade ni för förstahojar förresten... Så jag inte mår så himla psykist dåligt.....

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Gixxern Är min första hoj :bow .

Har inte ens slitit ut ett bakdäck i min hojkarriär, har kört sammanlagt 550mil :rodnar . Min först mc-säsong

Finns en viss risk att red ninja drar ifrån oss :crash

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
Du tänker väl iofs på gathojar men, men.... Min första hoj var en liten Beta trialhoj (typ Pw 50) Höll på att köra ihjäl mig hur många gånger som helst.... :skrämd den var riktigt sjuk!!!

Sen e man ju uppväxt med hojar, så det är väl inte så konstigt att man e hojgalen.....

HA DE GÔTT

gixxermixxer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
hållundan skrev:
Ni vet väl att jag kör en skabb CB 400N från 82 utan fungerande hastighetsmätare och har ett riktigt posörställ å ser ut som hej kom å hjälp mig å dö =).....

Lixom så ni inte får chocken.... Men visst, alla är vi barn i början...

Vad hade ni för förstahojar förresten... Så jag inte mår så himla psykist dåligt.....
allt duger, bara det inte är skoter o vespa så att säga, men jag observerade en sak, det pratades på en statoilmack SÖDER om edet??!!!! Den ligger i Lödöse, det stora truckdrivingcentret NORR om edet tror jag faktiskt är en q8 mack, bara en tanke men bestäm ni, jag hakar på vad som görs upp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Wie alt ist du Hållundan och hur länge har du haft kortet :)

Muahhahha, jag är bara barnet... (inte yngre än BB dock)... Jag fyller systembolagsålder i år.... 20 alltså.... Har haft kort sedan i oktober förra året.... min första hoj var min fars gamla suzuki Gs500 från 1977 fyrcylindrig raket (på den tiden).... Det stod faktiskt "effekt: okänd" på regestreringsbeviset så den körde jag olagligt men ändå lagligt på mitt löjliga mellan-A-kort...

Nu kör jag cool_liljas gamla Hynda CB400N som är strypt till 34 vilda hästar på två stackars cylindrar på 200 kubik styck...... den går som fasen säger dumdum... vobblar gärnet i 160 (visste inte ens att den gick så fort då hastighetsmätarn är pajj)

Så så ligger det till....

Fasen serg, å ha en gix som första hoj är bara :bow
:rock

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
red_ninja skrev:
allt duger, bara det inte är skoter o vespa så att säga, men jag observerade en sak, det pratades på en statoilmack SÖDER om edet??!!!! Den ligger i Lödöse, det stora truckdrivingcentret NORR om edet tror jag faktiskt är en q8 mack, bara en tanke men bestäm ni, jag hakar på vad som görs upp

Näääää, va fasen, västerlanda//torskog/diseröd vägen är det väl som gäller.... den är ju rätt mycket goare än 45an

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
hållundan skrev:
Muahhahha, jag är bara barnet... (inte yngre än BB dock)... Jag fyller systembolagsålder i år.... 20 alltså.... Har haft kort sedan i oktober förra året.... min första hoj var min fars gamla suzuki Gs500 från 1977 fyrcylindrig raket (på den tiden).... Det stod faktiskt "effekt: okänd" på regestreringsbeviset så den körde jag olagligt men ändå lagligt på mitt löjliga mellan-A-kort...

Nu kör jag cool_liljas gamla Hynda CB400N som är strypt till 34 vilda hästar på två stackars cylindrar på 200 kubik styck...... den går som fasen säger dumdum... vobblar gärnet i 160 (visste inte ens att den gick så fort då hastighetsmätarn är pajj)

Så så ligger det till....

Fasen serg, å ha en gix som första hoj är bara :bow
:rock

Bara barnet.... hmmm vad e ja då?? jag finns knappt isf.... ;)

HA DE GÔTT

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ludde skrev:
Bara barnet.... hmmm vad e ja då?? jag finns knappt isf.... ;)

HA DE GÔTT

Äsch nu ska du inte vara sån ludde.... det är typ första gången på jättelänge jag är äldre än någon =)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...