PutteLiten
Twins have more fun
Re: hmmmm
Hehe. Jo ett jevla drag är det i hojen.
Men jag missa faktiskt en växel och drog i övervarvet
Brukar inte använda kopplinen när jag drar på, men 5an ville fan inte i!!! fick koppla in 5an. hmpf
Jag mötte samma poliser bara någon minut tidigare!
Mötte först bussen, tog det lite lungt, och lade handen på bromsen så "baklyset" tändes - vill INTE bli stopapd av polis med två blankslitna däck, inga blinkers och inget baklyse...
Efter busen kom två MC poliser, jag tog första höger och drog järnet för att komma bort från dem!
Kom precis från Kajlyls, men det vart ingen hemma där.
Det bästa är att på vägen dit funkade inte lyset, men jag tänkte jag står här och väntat lite på kajlyl så jag kan lika gärna meka med lyset. Fick igång halvlyset - inget heljus nu.
Och sedan möter man alla poliser
Jävla tur att jag fixa lyset...
Kustj:
Snygg bak på Fazern!!!
Beundra den när du körde framför på Drottninggatan. Missa Polisen!!! Samma fjontar som tidigare antagligen...
Asså, jag har inget emot poliser men utan baklyse så...
bara så att ni vet...
kustj skrev:äntligen blev det fint väder! blev en liten runda idag. Körde mot domsten, möter en snutskåpbil vid laröd, sen en mc-snut, sen en till, sen en till! va fassen kan dom inte va ute när det regnar istället! jaja tänkte jag.
Vänder i domsten och kör mot ödåkra-helsingborg och träffar "Putteliten" vid väla-rondelen, vi kör mot stan, Putteliten drar ifrån som ett skott och jag "försöker" hänga på .
Väl i stan ser jag att snutarna står o posar lite överallt kontroller o bla.bla.bla...sen drog jag hem....
ses
Hehe. Jo ett jevla drag är det i hojen.
Men jag missa faktiskt en växel och drog i övervarvet
Brukar inte använda kopplinen när jag drar på, men 5an ville fan inte i!!! fick koppla in 5an. hmpf
Jag mötte samma poliser bara någon minut tidigare!
Mötte först bussen, tog det lite lungt, och lade handen på bromsen så "baklyset" tändes - vill INTE bli stopapd av polis med två blankslitna däck, inga blinkers och inget baklyse...
Efter busen kom två MC poliser, jag tog första höger och drog järnet för att komma bort från dem!
Kom precis från Kajlyls, men det vart ingen hemma där.
Det bästa är att på vägen dit funkade inte lyset, men jag tänkte jag står här och väntat lite på kajlyl så jag kan lika gärna meka med lyset. Fick igång halvlyset - inget heljus nu.
Och sedan möter man alla poliser
Jävla tur att jag fixa lyset...
Kustj:
Snygg bak på Fazern!!!
Beundra den när du körde framför på Drottninggatan. Missa Polisen!!! Samma fjontar som tidigare antagligen...
Asså, jag har inget emot poliser men utan baklyse så...
bara så att ni vet...