D-one
....
Jag o --=BRYD=-- ska nog försöka ta oss in.
barnvakt ngn?
barnvakt ngn?
faan vad sugen man är på att ut och åka, vart ses vi? och vilken tid?HasseTT skrev:Jag ska iaf sota satan imorrn! Om nån ser ett cp med pmc tröja å en naken blå 929 så hälsa!
HasseTT skrev:Blir tidig morgon, räknar med mcd Sveavägen runt 9.30-10.00 dåra...och tydligen en gång till vid 14.00-14.30, om vädret tillåter förstås!
Ingen aning, Läste bara på pmc att nån/några skulle dyka upp då!sege skrev:Vilka kommer vara där 0930-1000?
faan vad pigg man kan vara då, jag kommer att vara där kl14:00. en sådan här dag kan man ju inte missa.HasseTT skrev:Ingen aning, Läste bara på pmc att nån/några skulle dyka upp då!
Mr J skrev:Nice väder idag. Själv sitter man på jobbet och förblir sittande här minst 10 timmar till. Kom på igår när jag hade gått och lagt mig att det var dags för sommartid, så jag fick 1 timmes mindre sömn också..
jaja, vad är väl en träff på sveavägen..
Varva en extra gång för mig!
//J
Det blev en rolig hämfärd ocksåhermes skrev:ja då var man hemma då, efter en dag på hojen, det var riktigt nice väder,
men gick det inte lite väl lånsamt? men det är klart det var ju den första riktiga vårdagen
ett tack till alla som var med, det var en trevlig dag.
ja vi hade ju lämnat sniglarna bakom oss från norrtull till hägernäsHornet skrev:Det blev en rolig hämfärd också
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|