GSXR1100R skrev:Glöm inte Möghackan
Har ingen utrustning till den + att jag skulle få betala mycket för att få med den...
GSXR1100R skrev:Glöm inte Möghackan
Jag har om hon vågar åka med dig, du är ju A-förare nuoscar skrev:Har ingen utrustning till den + att jag skulle få betala mycket för att få med den...
GSXR1100R skrev:Jag har om hon vågar åka med dig, du är ju A-förare nu
Du är snabbare än många A-förare, det räcker, du kommer att bli uppklassad.oscar skrev:Nä det är jag inte! Hon jobbar dessutom kom jag på nu...
MBGIRL skrev:Möghackor....hmm låter inte som nån vidare benämning på kvinnor som man raggar efter.
Inget raggande, dom ska bara sitta bakpå och hålla i sig.MBGIRL skrev:Möghackor....hmm låter inte som nån vidare benämning på kvinnor som man raggar efter.
GSXR1100R skrev:Inget raggande, dom ska bara sitta bakpå och hålla i sig.
Ska vi slå vad, jag har garanterat en Möghacka på tisdag.MBGIRL skrev:Med den attityden lär du nog inte få nån tills på tisdag. Om det bara é vikten du är ute efter så kan du ju alltid ta en ryggsäck på dig.
(Över)vikt har han redan.MBGIRL skrev:Med den attityden lär du nog inte få nån tills på tisdag. Om det bara é vikten du är ute efter så kan du ju alltid ta en ryggsäck på dig.
One linervalmers skrev:(Över)vikt har han redan.
Bara hon är tillgänglig på Tisdagen den 24/8 så...Robz skrev:Inte för att jag vill hamna på listan hos "mc klubben läder & fransar" men dina 50-65kg; är det med o utan ställ, alltid minus 20 kg mage
...om du kan tänka dig en träff de flesta onsdagar & vissa Tisdagar o Söndagar så vet jag en snygging som är ensam hemma o behöver passning
Nix - antingen planerar jag dina Tis, Ons o Sön i 2 år framåt (minst) eller inget den 24 - your choiceGSXR1100R skrev:Bara hon är tillgänglig på Tisdagen den 24/8 så...
Ta med henne på Möghackerundan dåRobz skrev:Nix - antingen planerar jag dina Tis, Ons o Sön i 2 år framåt (minst) eller inget den 24 - your choice
(Ujujuj - ser min fru denna tråd blir det svårt att förklara.... )
Jag har skinnställ/ryggskydd/hjälm/stövlar/handskar till en tjej som är 160-170 cm och väger 50-65 kg.
Låter bra jag hör av mig när det är dags, du kan få köra, jag kan va Möghacka om du vill.Milome skrev:Det har jag med!
Får du inte napp så ställer jag upp som barlast *håller för ögonen*
Paja inte detta nu när jag äntligen har fått napp, hoppas att Swappe inte ser dettaMr K skrev:har hittat en MH till dig gsxr1100r
KLICKA HÄR
GSXR1100R skrev:Paja inte detta nu när jag äntligen har fått napp, hoppas att Swappe inte ser detta
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|