superdupermongo
Ny medlem
Är det någon som åkt fast pågrund av trimmning/avstrypning av sin 125a.Om man åkt i lagliga hastigheter? Vad blev straffet/bötern?
Dewt lewwwktar fuckophilsson skrev:för att du ska åka dit krävs mycket MC kunnig polis samt ska han ha kunskap om den specifika modellen hälst och kontrollera att strypningarna sitter på plats.. hur lätt är det att göra det på gatan liksom?.. risken är = 0,0000000 åter igen 01 att åka dit på det.. de flesta snutarna kan inte ens lagarna och strypning. Detta är min uppfattning.. kört ostrypt själv.. aldrig varit några problem..
Blev föresten stannad med CBn för några dagarsen på cyckelväg (körförbud så har ingen skyllt). och de sa bara.. "du vet att du inte får köra moped här, det kan bli insjutet lämp osv.. ". Svarade bara snällt att "jo det vet jag, förlåt, ska inte göra om det".
måste medge att det kändes väldigt roligt.. kan tillägga att det tillockmed står CB125Twin på sidan av hojen (båda sidorna) då den är i "originalskick".. tur att han inte såg det.. eller så var han bara ironisk.McKlauf skrev:Dewt lewwwktar fucko
philsson skrev:måste medge att det kändes väldigt roligt.. kan tillägga att det tillockmed står CB125Twin på sidan av hojen (båda sidorna) då den är i "originalskick".. tur att han inte såg det.. eller så var han bara ironisk.
aha förstod inte att de va de som var meningen... kände mig inte så värst hånad.. kanske för att jag är så trög eller nåt..Svanen skrev:Han hånade dig
philsson skrev:måste medge att det kändes väldigt roligt.. kan tillägga att det tillockmed står CB125Twin på sidan av hojen (båda sidorna) då den är i "originalskick".. tur att han inte såg det.. eller så var han bara ironisk.
"tur att han inte såg det.. eller så var han bara ironisk." kanske syftade på det.Rstu skrev:du tror inte han kan ha varit en "snäll" polis då? och missade de med flit (A)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|