MrCrone skrev:Där emellan smällde jag
MrCrone skrev:Tragiskt , hur många mc-förare har strukit med denna säsong igentligen???
R.I.P
P-son skrev:Så prexis att du bodde i sumpan!!!
Snygg hoj isåfall!
TheMan skrev:Är det konstigt att bgeåkare dör när de ofta ligger i 150+ på alla vägar ? Dessutom är det nog så att bågeåkare/sporthoj är lite mer obildade och korkade än vanligt folk. Det vimlar ju inte av läkare och jurister som åker R1.
TheMan skrev:Dessutom är det nog så att bågeåkare/sporthoj är lite mer obildade och korkade än vanligt folk. Det vimlar ju inte av läkare och jurister som åker R1.
TheMan skrev:Är det konstigt att bgeåkare dör när de ofta ligger i 150+ på alla vägar ? Dessutom är det nog så att bågeåkare/sporthoj är lite mer obildade och korkade än vanligt folk. Det vimlar ju inte av läkare och jurister som åker R1.
toca1 skrev:Jag tror att detta är det absolut sämsta inlägg jag läst på ngt forum i hela mitt liv. Jag ville först tro att det va menat som ett skämt men efter att ha läst tråden & ditt inlägg ngra gånger så förstår jag att så ej är fallet
Nr1: Killen/tjejen som körde hojen (som berörs i tråden) kanske är död. Jag säger kanske då jag inte hittat ngn info om olyckan på http://www.tt.se eller www.aftonbladet.se . Visa lite jävla respekt för i helvete.
Nr2: Du har inte en aning om hur olyckan gick till & om killen/tjejen överskred gällande hastighetsbegränsningar.
Nr3: Beträffande ngn slags generalisering av hojåkares bildning, intelligens eller läkarlicens så har du inte en jävla aning om hur det är med det.
Nr4: Vem är du som på ett så patetiskt sätt försöker göra dig förmer än oss andra & samtidigt vanhedra en ev. avliden medmänniska
Nr5: Fattar inte vad du gör här inne?
Naturligtvis går alla mina tankar till killen/tjejen som ev. förolyckades i denna tragiska kollision
Edit; [size]
har du klämt dej eller nåt??TheMan skrev:Dessutom är det nog så att bågeåkare/sporthoj är lite mer obildade och korkade än vanligt folk.
Haha, vilken j-vla brandfackla, på ett sporthojsforum!TheMan skrev:Dessutom är det nog så att bågeåkare/sporthoj är lite mer obildade och korkade än vanligt folk. Det vimlar ju inte av läkare och jurister som åker R1.
Du verkar vara en konstig människa.TheMan skrev:Är det konstigt att bgeåkare dör när de ofta ligger i 150+ på alla vägar ? Dessutom är det nog så att bågeåkare/sporthoj är lite mer obildade och korkade än vanligt folk. Det vimlar ju inte av läkare och jurister som åker R1.
Daddy skrev:Det var storebrorsan till en av mina polare som dog.
Enligt uppgifter som jag fått höra idag, så låg hans fru och tre barn i bilen bakom, och dom var på väg hem.
Hur olyckan gick till vill jag inte gå in på då den historia jag hörde lät helt osanolik.
Vad gäller hastigheten så var den 70 enl uppgift.
Inget bakhjulsåkande eller omkörningsförsök.
Och du/ni som undrar hur utbildad denna man var.
Då kan jag tala om att han drev en egen rörelse som gick bra.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|