Penguin skrev:
Uppskattningsvis var vi ca 75 meter upp i luften!
mibe04 skrev:Lägg på 3 meter till
Tornet är 82m från mark till tak
Penguin skrev:Väsby. Något halt i en korsning fick en man att stupa och trots måttliga farten var hojen minst sagt obrukbar. I väntan på
Nalken skrev:83 m för att vara exakt
Kongo skrev:Vafalls? Klotade någon och ramlade någons hoj? Förtell mig! Hoppas det gick bra i båda fallen iaf!!
Jag är ohärmbar...Penguin skrev:Lucky Luke gör sitt bästa för att imitera JoS vräkiga stil!
Jag räknade till 16 hojar vid pumpen. Hur många som det satt 2 pers på vet jag dock inte. Vi var många.Penguin skrev:Var det förresten som räknade in oss alla innan vi splittade på oss vid Väsby?
Dekis R1'a smashade framfälgen mot en gatsten i väldigt låg hastighet. Ingen vacker syn tyvärr. "Ekrarna" gick av!Kongo skrev:Vafalls? Klotade någon och ramlade någons hoj? Förtell mig! Hoppas det gick bra i båda fallen iaf!!
Penguin skrev:Lucky Luke gör sitt bästa för att imitera JoS vräkiga stil!
M:et skrev:Helt underbara vägar Stort tack till Mattias för demonstrationen av de underbart krokiga vägarna. Trevligt tempo som fick mig riktigt trött, precis som en dag i sadeln ska vara. 30 mil var alldeles lagom.
There can only be ONE!Penguin skrev:Lucky Luke gör sitt bästa för att imitera JoS vräkiga stil!
JoS skrev:There can only be ONE!
Se själv!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring