Kenta
Jag andas sporthoj,com
Jag och V-twinner hakar eventuellt på också.
Blackadder skrev:Är det något på G i sthlm på torsdag
Hakar gärna på i så fall
Annars kan jag leda en kringelkrok-runda men då blir det finåka, inge stresstempo! Till och med övningskörare kommer tycka att det går långsamt...
Barba skrev:Som nykomling i "samåkningssammanhang" har jag dålig koll på samlingspunkter.
Exakt var är det vi ska ses?
jP skrev:Rosenhill Cafe. I grödinge ligger det. Tyvärr dålig på att förklara hur man kör dit..Huddingevägen, Tungelstavägen. Annars kan man sikta på Tumba för att ta sig vidare mot Vårsta tror jag..
// bikerbitch på jPs konto
Blackadder skrev:Vad sägs om att mötas upp vid Rosenhill 13.00 fulltankande och urpinkade för avfärd ca 13.15?
Färden kan tänkas gå ut till Torö på lite slingriga och kuperade 'bakvägar'. Det går inte hålla nått högre tempo på dem men det är bra kurvträning. Vi gör ett kortare stopp på Torö (eller så länge vi känner för) för vätskeintag å utbyte av rövarhistorier. Sedan retur till Rosenhill på lite större och snabbare vägar med nån eventuell avstickare.
Chribba skrev:Det verkar bli kanonväder idag så jag dyker upp klockan 13.00...
Men,, såg du inte mig vid Rosenhill då?Barba skrev:Rackarns! Den förbånkade servicen tog aningens för lång tid. Missade er med en kvart...
Körde cirkus 20 mil själv istället, det funkar det med men hade varit roligare att åka med er. Aja, nästa gång....
Bikerbitch skrev:Men,, såg du inte mig vid Rosenhill då?
Barba skrev:Hmm, det kanske jag gjorde. Satt en klan med pack där och log i solen .. var nog i all fall en flicka med där.
Jag tänkte inte så mycket på det faktiskt, när jag missat tiden ställde jag in mig på att köra själv och letade inte direkt efter er.
Såg du mig då? (ofantligt snygg, blond, glasögon, beige tröja, svart ställ, röd Moto-Guzzi)
Hur åkte ni? Preciiiiis när vi skulle åka från rosenh så var mina nycklar borta... Det visade sig att jag hade ett hål i fickan, så nycklarna låg långt ner i ena "benet" . Tog en stund att få fram dem... Vi försökte jaga ifatt er, men åkte antagligen fel väg.Hagbard skrev:Nu är jag hemma igen. Tack allihopa för en liten trevlig runda
Vi började med slingerbulten, sen svängde vi höger och körde mot Sorunda.stevex skrev:Hur åkte ni? Preciiiiis när vi skulle åka från rosenh så var mina nycklar borta... Det visade sig att jag hade ett hål i fickan, så nycklarna låg långt ner i ena "benet" . Tog en stund att få fram dem... Vi försökte jaga ifatt er, men åkte antagligen fel väg.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|