Finns de ingen på SH som klättrar?
Jag är inte jättebekant med klippor och områden här. Men jag vet att de ska finnas schyssta klätterställen...
Är det nån som klättrar som kanske vill ta en hel/halvdag med hoj och klättra samtidigt?
Jag har även komplett utrustning (dvs. klätterskor+sele) för tjej med fötter 36 om nån är sugen på följa med o prova på?
Jag topprepsäkrar och leder om det är förbultat. Jag kan inte säkra med kil eller kamsäkring.
Har inte klättrat på 2 år säkert. Men upp till 6b kanske 6c borde ja klara av iadg. Inte mycke mer avancerat än så just nu![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Jag är inte jättebekant med klippor och områden här. Men jag vet att de ska finnas schyssta klätterställen...
Är det nån som klättrar som kanske vill ta en hel/halvdag med hoj och klättra samtidigt?
Jag har även komplett utrustning (dvs. klätterskor+sele) för tjej med fötter 36 om nån är sugen på följa med o prova på?
Jag topprepsäkrar och leder om det är förbultat. Jag kan inte säkra med kil eller kamsäkring.
Har inte klättrat på 2 år säkert. Men upp till 6b kanske 6c borde ja klara av iadg. Inte mycke mer avancerat än så just nu
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)