Firefly
Sporthojsnörd
Åktur kanske? Släng upp frågan här...
Johan R6 skrev:blir de nån åkning 1 el 2 maj måntro.. vetifan va de e för veckoda men de e säkert en sön eftersom de e valborg o sånt..
låter som en schysst idé!Wolfskin skrev:Om vädret tillåter så vad sägs om 13:00 på torget. åker 13:45 å hämtar upp firefly på jobbet.
Tar vägen, stenungsund genom öarna sen mot munkedal via saltkällan sen mot grebbestad???
valborgsmässoafton är fredag. Valborg är på lördag. Turen till grebbestad går för min del på lördag..Johan R6 skrev:hmm.. e de första maj som valborg e.. el 30:april.. ja kommer nämligen till UA dan efter valborg..
Annars låter turen strålande
JaHa, "FLICKOR"!! Ni får "träna själva ett tag. Har stött på problem med att Få bakdrevet "fräst". Det kan nog ta ett par veckor till TYVÄRR!! KAFFEREPET!! Jag har några idéer om hur vi ska träna kurvtagning och hantering, Vill ni tjuvträna eller väntar ni?Firefly skrev:valborgsmässoafton är fredag. Valborg är på lördag. Turen till grebbestad går för min del på lördag..
Klart vi tjuvtränar, annars kommer vi ju aldrig komma ikapp dig!!!sanntur skrev:JaHa, "FLICKOR"!! Ni får "träna själva ett tag. Har stött på problem med att Få bakdrevet "fräst". Det kan nog ta ett par veckor till TYVÄRR!! KAFFEREPET!! Jag har några idéer om hur vi ska träna kurvtagning och hantering, Vill ni tjuvträna eller väntar ni?
sanntur skrev:JaHa, "FLICKOR"!! Ni får "träna själva ett tag. Har stött på problem med att Få bakdrevet "fräst". Det kan nog ta ett par veckor till TYVÄRR!! KAFFEREPET!! Jag har några idéer om hur vi ska träna kurvtagning och hantering, Vill ni tjuvträna eller väntar ni?
Är det TVÅ:an på bakhjulet du menar så spelar du i en HELT annan sport än posörerna... Dom tror att bakhjulet är en detalj som ska poleras och det ska HELST ske på TORGETBackdraft skrev:Det känns ialla fall tryggt att få ha med en ciceron av din kaliber i vår glada syjunta. Men du vet väl att du aldrig ska lita på en kvinna?
Vi är oberäkneliga, och rätt som det är släpper vi handbromsen och fumlar till på gasen. Till hösten kanske vi rent av lyckas få in tvåan!
sanntur skrev:Är det TVÅ:an på bakhjulet du menar så spelar du i en HELT annan sport än posörerna... Dom tror att bakhjulet är en detalj som ska poleras och det ska HELST ske på TORGET
Fan vad du hackar på oss!!!sanntur skrev:Är det TVÅ:an på bakhjulet du menar så spelar du i en HELT annan sport än posörerna... Dom tror att bakhjulet är en detalj som ska poleras och det ska HELST ske på TORGET
Firefly skrev:Ändrade planer för min del på lördag. Det verkar som om det kan dra ut på tiden här på jobbet. Så jag kan nog inte sluta förren tidigast 15.00...
Så om ni inte orkar vänta får ni köra utan mig.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|