Är det NÅN som har möjlighet OCH lust att åka en sväng genom DALSLAND upp till NORGE i morgon?? KAN 12.00 på torget va en tid och plats som passar?? Hörde att STORA delar av "posers" är hoj-veteraner "ÄRRADE" i strid...
Tänkte ta en liten prov tur idag, men gaffeln e ju inte riktigt rak ännu så det blir LUGNT...sanntur skrev:Annars har "kattskinnet" (ARGA katter får rivet skinn!) mitt Nr. VÄL MÖTT!!
Nya order, Vi åker i eftermidda. Nångång mellan 17.30-18 Vill ni med: ring 0736 43 65 50Wolfskin skrev:Tänkte ta en liten prov tur idag, men gaffeln e ju inte riktigt rak ännu så det blir LUGNT...
Men måste upp å köra så man inte fegar ur å börjar bli rädd efter lill kloten...
Kommer till torget runt 12 som vanligt... Tror jag, tjejen e mega hisspig nu...
Ska bara feg glida idag, vill inte dra på innan jag kollar hojen ordentligt.sanntur skrev:Nya order, Vi åker i eftermidda. Nångång mellan 15-17 Vill ni med: ring 0736 43 65 50
Du kan få "fega på min så kan jag "KÄNNA på din (hoj)Wolfskin skrev:Ska bara feg glida idag, vill inte dra på innan jag kollar hojen ordentligt.
Vet inte om jag vågar utsätta min hoj för en sån våldsam kraft som du...sanntur skrev:Du kan få "fega på min så kan jag "KÄNNA på din (hoj)
Hade tänkt å hänga på dit nån gång, men nu måste jag få upp modet igen efter min idiot tabbe...CBRDea skrev:Tjena!!
Har vart med en gång tidigare, när vi drog till BIKE-dagarna.
Tyvärr har jag inte varit i uddevalla på ett tag. Samla ihop gänget och kom till götet nån helg och häng på. Har vart med på WCX-körningar några gånger, grymt kul
1:a maj var vi närmare trettio hojar som gled från Götaplatsen, i lördags var vi kanske femton på GP
Ju fler desto roligare
LYSEKIL, TORSDAGkl.10.00 - halden: äta norsk snabb mat väntas bli närmarer 130hojar ?! (inget JAG garanterar men kolla med nån lysekilare)CBRDea skrev:Tjena!!
Har vart med en gång tidigare, när vi drog till BIKE-dagarna.
Tyvärr har jag inte varit i uddevalla på ett tag. Samla ihop gänget och kom till götet nån helg och häng på. Har vart med på WCX-körningar några gånger, grymt kul
1:a maj var vi närmare trettio hojar som gled från Götaplatsen, i lördags var vi kanske femton på GP
Ju fler desto roligare
Hänger lite löst ännu.. MEN om vi åker så e vi tre som startar från HYDRO vid SIBA kl.08.50-09.00 (SIKTAR på 09.20 färjan) Vill man inte till lysekil så sa en "gubbe" jag pratade med att dom passerar DINGLE vid 10.30 + -10min. Sms:a mig så kan jag ringa dig ikväll. Nr:et finns här på nån tråd..Ante.J skrev:Tjenare!
Tänkte höra om det är några från U-a trakten som skall åka på den turen imorgon(Torsdag),
isåfall kanske en sammanstrålning i U-a centrum hade varit något.
/Ante
Posers har ju vurpat, annars hänger dom på torget VARJE ledig dag kl.12.. Vi som har kärring och ungar kommer ju bara ut om vi frågar om lov; och ber på våra bara knään... Om du kör mjukt och försiktigt så e det bara att PM:a vem som helst med U-A som ort i "sök info"...nosense skrev:Är det ok om man hänger på vid nån körning?(Stenungsundare)
Har ni nån spec veckodag ex "onsdagsgazz" eller så?
de´kan ju vara bra att veta.. isof kanske man dyker upp vid tillfälle.
nosense skrev:Är det ok om man hänger på vid nån körning?(Stenungsundare)
Har ni nån spec veckodag ex "onsdagsgazz" eller så?
de´kan ju vara bra att veta.. isof kanske man dyker upp vid tillfälle.
Ja det verkar som att 12 e för tidigt för många...Zesse skrev:Jag håller med grabben här.. ska vi inte ha nån tid varje vecka att samlas på? Alltså, att folk hänger vid torget kl. 12 på dan hjälper inte mig speciellt mycket eftersom jag sover till tidig kväll ungefär. Det kan jag ju bara skylla på mig iofs, men ändå. Sen är det ju inte så många som hänger där vid den tiden vad jag har sett.
Sen vore det ju käckt att ha det pga att fler säkert kommer dyka upp. Bara en idé..
Wolfskin skrev:Ja det verkar som att 12 e för tidigt för många...
Kl 14:00 Kanske... på lördagar...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |