Okey, jag kommer oxå...Zesse skrev:Sounds good to me med glimmingen på onsdag kl. 19.00..
Okey, jag kommer oxå...Zesse skrev:Sounds good to me med glimmingen på onsdag kl. 19.00..
OM jag e hemma från swedish bike meet, och OM jag får för frun så, SJÄLVKLART!! Man får inte va rädd för att skämma ut sig Är det bara föranmälan??heliac skrev:402m för MC på Säve..13 juni. Kan de va nåt? Om min hoj e klar så ska jag dit.. Bor i Mellerud så jag kör naturligtvis E6 ner..messa å häng på..
Självklart! Bara att dyka upp vettu.. "the more, the merrier"smurfen skrev:Får man hänga med och gasa nån lördag?
sanntur skrev:OM jag e hemma från swedish bike meet,
När åker ni???sanntur skrev:Vi e 3-5st som ska ner, men vi tar nog bilen.. (LITE träligt) att nöta landsväg bara för att transportera sig. Men det blir ett större gäng från "hombres mc" i U-A som åker, dom(vi) brukar ligga på reserv-campingen mitt framför boningshuset med vitt staket... TITTA IN!!
sanntur skrev:Nån som har lust att köra en sväng och bli filmade?? Tänkte se hur svårt det är att få ihop nåt "kul"...
Hmm, hade INTE tänkt ta STILLBILDER!!!Firefly skrev:JAg är med så snart jag får tillbaka hojen
Jag kan vara med så får vi en bra omkull bromsning...sanntur skrev:Hmm, hade INTE tänkt ta STILLBILDER!!!
Tryck inte ner mig. Jag var faktiskt riktigt stolt över hur bra jag blivit på bakhjulet innan olyckan nu var framme. Och om du mobbas så vågar jag kanske inte igensanntur skrev:Hmm, hade INTE tänkt ta STILLBILDER!!!
Bit ihop och kom igen!! När får du hojen??Firefly skrev:Tryck inte ner mig. Jag var faktiskt riktigt stolt över hur bra jag blivit på bakhjulet innan olyckan nu var framme. Och om du mobbas så vågar jag kanske inte igen
jag tror jag kan imorgon.sanntur skrev:Närmaste dagarna, liten tur, NÅN??
Du får ringa mig imorgon så jag får ta en provsväng på den. Helst innan 13.00...Wolfskin skrev:jag tror jag kan imorgon.
Men då kör jag en cbr 1000RR -04...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |